46. Bölüm: Yaprak Sarma

942 51 7
                                    

Salona geri döndüm..

"eee akşama ne yemek yapıyoruz bakalım?"

Dedi Burak..

"bugün misafirimiz ne isterse o.."

Diye belirtti Arda..

Hepimiz Deniz'e odaklı bir şekilde baktık ve Deniz gözlerini tek tek hepimizde gezdirdikten sonra konuştu..

"arkadaşlar ben utanırım bakmayına öyle, ayrıca ne yaparsanız yerim ben yemek ayırt etmem.."

"kırma bizi Deniz lütfen söyle bir şeyler.."

Bu gibi karar verme anlarında Deniz ile hep aynı şeyleri düşünürüz ve ikimiz de içimizden geçen neyse bir diğerimiz aynen onu söyler, biz Deniz ile kuzen olsak da kardeş gibiydik asla birbirimize kuzen demezdik, ya da birileriyle tanışırken kuzeniz demezdik direk kardeşiz derdik bunun için aramızdaki özel bağın güçlülüğü için hep şükrederdim..

İçimden yaprak sarma geçti, uzun zamandır da canım çekiyordu ama üşendiğim için yapmıyordum.
Hem Uyumsuzlarla birlikte sarma sarmak da eğlenceli olur..

"madem o kadar ısrar ettiniz, ben hakkımı yaprak sarmasından yana kullanmak istiyorum.."

Demiştim size.. Deniz bana dönüp,

"sarma geçti içinden değil mi?"

Dedi gülümseyerek.
Göz kırptım ve,
"nereden bildin?"

"sence?"

Diyip o da göz kırptı..

"offf en sevdiğim yemek."

Dedi Burak.
"aslında uzun zamandır yapmıyoruz bence de iyi olur.."

Dedi Ela.
"geçenlerde Mert de söylemişti yapalım ona da Süpriz olur."

Diye ekleyen Ateş 'in ardından Bensu atıldı.

"sarma ile en son ki imtihanımız hatırlıyor musunuz?"

Ve Arda ekledi..
"ha sen şeyi diyorsun yarışmayı, şu hastanelik olduğumuz.."

"ne hastanesi?"

Meraklıca sordum ve Burak'yan yanıt gecikmedi..

"ben..
Ben ile Arda hastanelik olduk da."

"neden?"

Diyen Deniz'e Arda yanıt verdi.

"78 tane sarmayı en kısa sürede bitiren kazanır dedik, bunun karşılığında da kazanan kaybedenin arabasına bir hafta el koyacaktı..
Ben iddiaya girdim Burak ile ana girmez olaydım.. Ağzımdan burnumdan, kulağıma varana dek her yerimden sarma çıktı ölüyordum, ikimizin de nefes borusuna kaçtı sarmalar öyle hastaneye kaldırıldık.."

"şaka yapıyorsunuz.. "

" yani Burak'tan böyle şeyler beklerim normal de senden hiç beklemezdim böyle iddialara girmeni Arda, şaşırtın beni.. "

Dedim Deniz'i cümlesinden sonra..
Ateş, Arda'nın omuuzna vurdu ve,

" sen bakma ona, ne cevherli de o belli etmiyor kaslı çocuğumuz kendini."

" aslan parçası Bee.. "

Diye de eklemeyi unutmadı Ela.

Arda gözlerini Ela'da sonlandırdı, bir kaldı Ela'da ama sonradan kendine geldi ve,

"her neyse benim cevheri sizin karnınızı doyurmayacak Uyumsuzlar..
Evet şimdi kim benimle mutfağa geliyor malzemeleri ayırmak için?"

Bir kaç saniyelik sessizliğin ardından Ela söze girişti..

MERAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin