69. Bölüm: Çifte Savaş

117 11 10
                                    

Gece Mert ile kıkırdaya kıkırdaya uyuya kaldmışız.
Sabaha sarmaş dolaş ve yorgun bir şekilde uyandık tabi ki de.

Gözlerimi araladigimda burnuma nefis kokular geliyordu, Arda yine döktürmüş anlaşılan.

"Sevgilim, sevgilim uyan hadi."

O sırada Mert'i dürtüklüyordum.
Mert hafiften bir kımıldamaya başladı hareketlendi ve gözlerini araladı.

"Efendim aşkım."
Dedi uykulu sesle.

Offf uykulu ses.....zaafım resmen.

Kolunu da bana attı ve beni kendine çekiştirdi.

"Kalk hadi saat kaç oldu haberin var mı?"

"Yanımda sen varsın saatin kaç olduğunun önemi yok, şu an günlerce yatabilirim seninle şu yataktan hiç çıkmadan. "

Gözleri kapalı söylüyordu bi de bunları şapşal ya.

"Sevgilim ben de yatarım ama kalk hadi gerçekten saat çok geç oldu. "

"Kaç"

"12.30"

"Hayır o anlamda değil. "

Afalladım ve, "nasıl yani?"
Diye sordum.
Mert gözlerini bir anda açtı ve,

"Kaç Afra seni yakalarsam ısırırım."

Çığlık atarak kendimi bir anda yataktan attım ve kapıyı açıp hızlıca yukarıya salona doğru koştum.
Mert'in ısırığı mı, Allah korusun.
Çok pis ısırır Mert.
Mert peşimden leopar gibi koşarak geliyordu resmen.

Salona çığlıklarımla daldım ve herkes bir anda panik oldu bir şey oldu sandılar da.

"Yardım edin!"

Diye bağırarak mutfak da yemek yapan Arda ve ona yardım eden Ela'ya bağırarak ortada duran tezgahın arkasına geçtim.
Mert de mutfağa geldi koşarak ve hemen karşımda duruyordu ama ortamızda tezgah olduğu için bana ulaşamıyordu.

"Noluyor sabah sabah " dedi Ela.

Mert 32 dış sırıtıyordu.

"Ya Mert beni ısırıcak bir şey yapın. "

"Ooooooo zaman kaçmaya devam et Afracığım."

Dedi Arda ve hepsi birden kahkaha atmaya başladı.

"Ya yardım edin ya, Deniiiiiiiiiiizz!!!, Buraaaaaakkk!!!, Muraaaattt!!!, Ateeeeeeeş!!!, ya Bensuuuuuuuğğ!!! Ya biriniz baksanıza yaaaaa!!!"

"Hadi ama güzelim kaçarın yok benden kabul et artık."

"Hayır Mert kabul etmiyorum."

"Bak ya kendi isteğinle usul usul gelirsin az ısırırım ya da ben seni yakalarsam çok kötü olur haberin olsun kararını ver ufaklık. "

"Son nefesime kadar kaçıcam ve o dişlerinin tenimde izi olmayacak bay Uyumsuz."

" öyle diyorsun demek, pekala o zaman sen kaşındın."

Dedi ve koşarak bana gelmeye başladı tüm gücümle geldiğinin tersi yönünde salona doğru koşmaya başladım ve ardından  Uyumsuzun yatak odasına.

Soluğu yatak odasında aldım ve içeriye girmesin diye kapıyı kilitledim hemen ardımdan.
Seslerin kesildiğini duyduğumda derin bir oh çektim ve onun pes ettiğinin düşüncesi ile yüzümün dönük olduğu kapıya arkamı dönüp yatağa gitme kararı aldım, ta ki arkamı dönüp karşımda Uyumsuzu görene kadar.
Onu görünce korkunun çığlıkları ağzımdan istemsizce fırlamıştı.

MERAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin