Aşklarım ekranı siyah yapıp okuyunuz lütfen, çünkü birazdan okuyacağınız hikaye siyah ekranla uyumlu yaptım daha güzel olacak, daha heyecanlı 😎
UYARI: Evde tek başınıza okumayınız ve gece vakti okumayınız sonra bana korktum diye gelmeyiniz..
Keyifli okumalar..
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Saat gecenin biri. (01.00)
1 saat sonra uyumsuzlarin evine vardık.
Eve girdik ve o siyah deri koltuklara hepimiz yayildiktan sonra Ateş mesajdan bahsetti."Bu arada sifreyi attık ve mesaj geldi mesajı okuyorum.
Aferin uyumsuzlar şifreyi almışsınız. Ha bu arada oyunun yeni sürümünü beğenmişsinizdir umarım. Eğer o kızlar o mezarliktan çıkamasaydı sonlarını düşünemiyorum maalesef yaşadığınız her şey gerçekti..
Her neyse size bulduğunuz şifreyi nereye yazmanız gerektiği ile ilgili ip ucu veriyorum.
İp ucu: değer verir kızına koyar onu sarayına, bembeyazdır sarayı cesaret ister girişi. Gidemez kimse, kızı var vermez kimseye.
Ip ucunuzu da aldığınıza göre gittiğiniz yerde şifreyi yazmanız gerken yeri görecekesiniz şifreyi yazınca işareti alın ve hemen çıkın bir de uyarı vereyim.
Gençler bu daha da tehlikeli bence birbirinizden ayrılmayın ha en ufak seste de bence kaçın hadi kolay gelsin.""Ahaaaa galbim galdırmayiiiii !!"
Kalbi kaldırmayan sadece Burak değildi herkesin kalbi kaldırmiyordu bunu.
"Offf ip ucu nereyi gösteriyor acaba, ne kızı ne sarayı bir bok anlamadım."
Diyen Ela'nın ardından, Arda ip ucunu çözmüş gibi konuştu.
"Buldum."
"Neyi buldun?"
Dedi Mert."İp ucunu buldum."
"Ne peki?"
"Ormancı, ormancınin kızı ve ormancı."
"Eee yani."
"Yanisi bu oyun iptal gençler, bırak o köşke gitmeyi o ormanın yanından bile geçemeyiz."
"Arda kardeşim açıkça anlatsana anlamiyoruz ne ormanı ne ormancısı."
Mert sorguladı Arda da yanitladı. Off keske yanıtlamasaydı.
"Bu ip ucunda geçen kız varya o kız bir ormancının kızı, beyaz saray dediği de ormancının kızı için odunlardan yaptığı beyaz bir köşk. Yani daha gećen gün okudum ben bunu. Bu ormancının kızını karşı köyden bir çocuk istemiş. E ormancı da zengin tabi kızını vermezmiş neyse işte öyle böyle derken bu ormancınin kızı ile karşı köyde ki çocuģun düğünün olduğu gün böyle ormanda küçük ışık hüzmesi görülmüş sonra o ışık hüzmesi git gide git gide büyümüş sonra o köy o ışık hüzmesi içine hapsolmuş köye inen köylüler birbirni bulamayinca o günden beri de o eve yaklaşan olmamış."
"Kız güzelmiymiş bari?"
Dedi Burak. Ateş de tepki verdi.
"Oğlum bi dur ya durum ciddi. Mesajda da adam zaten diyordu daha tehlikeli falan şimdi de Arda anlatınca... ne yapsak bıraksak mı oyunu.
Mert."Tabi ki hayır bırakmak yok. Biz değil o ormancı ile kızı bizden korksun biz sırtımızı birbirimize yasladıktan sonra hiç bir şey bizimle başa çıkamaz. "
Dedi benim cesur sevgilim. Burak ortamı hakimiyeti altina almış gerilimi dağıtmak için yine saçmaliyordu.
"Ya bence gidelim o ormancının köşküne kızını kendime ayartıyım ben iki dakikada, e kimse şu maviş gözlere karşı koyamaz tabi ki siz de o sırada sıfreyi girer işareti alırsınız sonra gideriz. Yani kim bilir belki ciddi düşünürsem sadece siz gidersiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERAF
RomanceRuhu çalınmış bir insanın bedeni kaç yazar? Ölü gibi yaşamaktansa ölmeyi tercih eder bir insan. Ama ölemez. Çünkü onun ölmesine yasak koymuş biri var. Başında bir melek gibi o görmese de bekleyen biri var. O her şeyden umudunu yitirmiş, yaşamaktan...