39. Bölüm: Kim Bu Kız?

789 43 23
                                    

Ertesi sabah erkenden kalktık ve kahvaltımızı edip evden çıktık..

Kapıda Ela'nın arabası vardı..
Arabaya atlayıp Uyumsuzların köşkünün yolunu tuttuk..

~o~o~o~o~o~
2 saat sonra
~o~o~o~o~o~

Yol ne kadar uzundu böyle..
Köşkün önüne geldiğimizde tam zili çalacaktım ki Bensu elimi tuttu..

"dur çalma anahtar var sürpriz yapalım onlara.."

Başımı tamam dercesine hareket ettirdim..

Bensu kapıyı açıp içeri girdiğimizde ise manzara çokta sürpriz yapılacak bir manzara değildi.

Salona girdiğimizde karşımızda ki manzara Burağın, "hoppalaaa!" diyişi ile Arda'nın, "işte bu hiç iyi olmadı."
Diyişi etrafta gözlerimle Mert'i aramama daha da çok ısrarcı yanımı bastırıyordu..

Salonda oturan Burak, Arda, yanında da Ateş vardı..
Evet buraya kadar her şey normal, asıl sorun onların karşısında oturan bir kız ve Mert'in ortalıkta olmayışı..

" aaaa Ela, Bensu hoşgeldiniz. Gelsenize ya."

Bensu Ela ile bize yandan "kaçın kurtarın kendinizi" der gibi bakıp o kızın yanına gitti ve o kız kalkıp Bensu'ya sarıldı..

Ela da Bensu o kıza sarılırken kulağıma yaklaşıp sessizce konuştu..

"bu Esma, kendisi aşırı derecede yılışık ve itici bir kızdır. Sevmez kimse onu bizim grupta, Burak bile. Zamanında bizim gruba girmek için yapmayacak hiç bir şeyi yoktu, gece gündüz çabalıyordu Uyumsuzlardan biri olmak için.."

"sonra?"

"sonra testlerimizden geçemedi ve her defasında da geçmeye çalışma çabası gerçekten gözlerimizi yaşarttı."

Dedi güldü..

"onun takma tırnakları ve el kremleri, güzellik merkezlerine verdiği paraları ve gerçekten de hiç ama hiç güzel olmayışı, ahh nasıl unuturum en önemlisi de botoksları bizden biri olmaya izin vermeyince, hasetliği ve fesatlığının kurbanı oldu."

"ne oldu ki?"

"ne olacak testlerden kalınca hile yapmaya kalktı ve Arda bunu öğrenince önce Ateş'e söyledi, Mert'e söylemeleri gerektiğini anlayınca Mert'e de söylediler ve Mert Esma' yı çokbüyük bir şekilde uyardı, o da Mert'in onu uyarmasına dayanamadı gurur yaptı ve okuldan kaydını aldırıp yurt dışında özel bir lisede öğrenimine devam etti.. "

" kendisi bayağı ukala ve egolu anlaşılan. "

" üfff ne diyorsun hem de nasıl biz de onunla uğraşmak istemediğimiz için böyle ara sıra onun misafirliklerine katlanıyoruz. "

" uğraşmak derken? "

" bak biz ona göre her birimiz ondan çokça kat güçlüyüz, o parasına ve babasına güveniyor..
Bizse birbirimize güveniyoruz ve her şeyi onun gibi paramızla değil de dostluklarımızla halletmeye çalışıyoruz, işte o kızdan farkımız bu ve biz onun gibileri bu grupta istemeyiz, zaten bir tek o var bu gruba girmek isteyen egolu. Uğraşma kısmını ise sana şöyle açıklıyım. Esma'yı 3 yaşında bir çocuk olarak düşün, bizi de 13 yaşında kocaman abiler ve ablalar olarak.
Esmanın elinde bir emzik var ve biz onu istediğimiz her zaman alabiliriz ama alırsak da ağlar, E biz de bebek sesi sevmiyoruz. "

Dedi ve göz kırptı.

" siz var ya çok fenasınız. "
Alt dudağımı ısırdım  söylediğim cümlemin ardından.
Ela da göz kırptı.

MERAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin