Deniz ile birlikte odama çıktık ancak unuttuğumuz bir şey nedeni ile tekrardan aşağıya inmek zorunda kaldık ve mutfağa daldık.
İşte bunlar..
Denizciğim saolsun gelince hemen bunları yapmış..
Akşam yiyeceğimizi biliyor tabi.
Bu tatlılıkları mutfaktan aldıktan sonra odama tekrar çıktık.
Ve kapıyı kapatıp yatağıma oturduk."Deniz amerika nasıldı?"
"Nasıl olsun cadde cadde taş gibi erkekler kaynıyo ama bir de dönüp bakan yok.
Klasik amerika işte."Bu kızı gerçekten seviyordum ve kendimi tutamayıp kahkaha attım.
Çilekli tatlımdan bir ısırık aldım ve devam ettim."Ee kuzen yarın aynı okula beraber gidicez neler hissediyorsun acaba?"
"Acı."
"Ovv bu gerçekten çok açıklayıcıydı saol."
"Kızım nasıl olabilirim sence yerimde duramıyorum heyecandan bir an önce yarın olsun da gidelim diye bakıyorum."
"Ellerine sağlık kuzen tatlılar çok güzel olmuş."
"Afiyet olsun kuşum.
Şey.. kuzen. Ben sana bir şey sorucam.""Sor kuzen."
"Birisi var mı?"
"Ne anlamda."
"Sevgilin işte ya da hoşlandığın. Bak biliyosun bizim aramizda çocukluğumuzdan beri bir sır kutusu var yani demem o ki kuzen benden başka güveneceğin kimse yok hadi dökül bakıyım."
"Yok kuzen ya, senden bir gizlim saklım mı olacak benim, sadece okul işte ama okul değil otel mübarek asansör bile var. Ama sınıf çok sıcak bir ortama sahip, sen çok seversin yani."
"Hmmm kulağa hoş geliyor.
Ya sen şimdi hiç kimseyle yakınlaşmadın mı kuzen, ne tıfıl iş bilmez bi tip çıktın sen de.""Şey aslında bir yakınlaşma oldu ama.."
Yine herkesin yaptığı gibi Deniz de sözümü kesti ve
"Hiiiii kuzeeeen!! Yoksa sen biriyle mi?..."
Bu sefer sözü kesen ben oldum.
"Haaayır kuzen ne alakası var, sen de hemen her şeyi o raddeye getir zaten."
"E ne oldu o zaman kızım anlatsana çatlatma insanı."
"Peki anlatıyorum.
Annem gitti biliyosundur.
O gün çok fenalaştım ve akşam dışarıya hava almaya çıkmak istedim. Çıktım da.
Buraları biliyosun akşamları sessiz olur kimse olmaz, tekin de olmaz ama neyse.
Kulaklıkta son ses müzikle yürüyorum.
Bi anda birisi beni çekti ikimiz de yere düştük ben onun üstüne düştüm. Sonra kalktım üstünden bana şey dedi "son ses müzık dinlediğin için duymuyordun, araba sana çarpıyordu seni ölümden kurtardım." Dedi. Ha bir de şey dedi " buralar bu saatte fazla tekin olmaz ufaklık." Dedi.Kuzen şaşırmıştı anlaşılan.
Kuzenimin kahkahaları odamın duvarlarını adeta çatlatırcasına boğuyordu."Neye gülüyorsun?"
"Hiç!! UFAKLIK "
Nedeni belli olmuştu ufaklık kelimesine kahkaha atıyordu.
"Ne gülüyosun Deniz ya."
"Yaķışıklı mıydı bari ?"
"Evet."
Dedim.
"Hahahahaha"
"Ya kuzeeeen yapma şöyle sordun söyledim tamam."
"Tamam tamam peki. Başka ne oldu o çocukla aranda?"
"Başka ne olucak canım bir kerelik bir şeydi oldu bitti bir daha nerde karşıma çıkacak sokakta yürüyodu zaten öylesine."
"Tühh bee bak işte bir sana bak bir bana bak, kızım biz aynı kaderin kurbanıyız ikimizde şu güzelim gencecik çağımızda evde kalıcaz bak demedi deme."
"Ayyy Deniz evlenmek isteyen mi var Allah aşkına şu tabağı koy da şuraya, yatalım hadi uykum geldi yarın okula gidip çantamı alalım oradan da kızlarla kafeye geçeriz."
"Hangi kızlar bu kızlar acaba Afra hanım?"
"Kıskandın mı seen, hee kıskandın mıı?
Korkma senin yerin bende ayrı biliyosun.
Kardeşten ötemsin benim için her şeyim.""Ne kıskanıcam be şapşal sen de benim için öylesin.
Yat hadi yarın erken kalkıcaz.
İyi geceleeer.""Sana daaaaa."
Sevgili okuyucularım, artık biraz daha aksiyon ve heyecan katalım diyorum..
Önümüzde ki bölümlerde heyecan dorukta😄😄
Umarım keyif alırsınız..
Tatlı okumalar ballar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERAF
RomanceRuhu çalınmış bir insanın bedeni kaç yazar? Ölü gibi yaşamaktansa ölmeyi tercih eder bir insan. Ama ölemez. Çünkü onun ölmesine yasak koymuş biri var. Başında bir melek gibi o görmese de bekleyen biri var. O her şeyden umudunu yitirmiş, yaşamaktan...