Gece moduu baylar bayanlar...
Keyifli okumalar...6 tane lahmacun 9 tane ayranı ard arda ben yesem mide fesadından ölmüştüm çoktan.
Ama Burak..
Pes..
Vallaha bu kadar da olmaz çocuk yiyiyor yiyiyor gram şişmiyor maaşallah ne diyim."Kaç görevi başardık? "
Artık bu işkencenin çabucak bitmesini istiyordum çünkü, soruma karşılık Ateş'ten geldi.
"Bir. Ama bir görevi başarmak için iki zorlu etaptan geçtik yani iki görev gibi bir şey oluyor ama istatistiklere göre şu an biri gitti dördü kaldı."
"Içim şişti ya bu ne offfff!"
Içimin şişkinligini dışarıya verdiğim derin offfff'la biraz olsun azaltmış oldum.
"Ay diğer görev gelsin de bitsin artık şu oyun benim çok uykum geldi."
Aynen Ela herkesin çok uykusu geldi.
"Mesaj geldi."
Diyen Ateş'i dört göz beş kulakla dinliyorduk.
"Okuyorum.
Bu görevi de başarıyla tamamlamanıza sevindim uyumsuzlar.
Açıkçası doğruyu söylemek gerekirse ben bu görevde aranızdan birine veda ederiz diye düşünmüştüm.
Arkadaşlar siz oyunun ciddiyetini anlamadınız galiba. Bu yeni sürüm tek başvuran siz oldunuz farkında mısınız?
Yoksa bana yeni sürüm ile ilgili bilgileri okumadığınızı söylemeyin...
Umarım okumuşsunuzdur. Yoksa hatim bile indirseniz bu oyunun sonunu getirmeden çıkışınız yok.
Her neyse konumuza dönelim.
İlk işareti almışsınız geriye kaldı dört.
Şimdi ise gideceğiniz yerde direk işareti alacaksınız bu sefer sizi dolandırmayacağız İstanbul sokaklarında.
İp ucunu gönderiyorum.
İp ucu: çekersin gelmez bakarsın görünmez, uzun ve derin sessiz karanlık, sakın girme yok aydınlık.
Ha bu arada o kapiya kemerini dolayan arkadaşa da söyleyin kemerini unutsun yalan oldu o kemer.
Gittiğiniz yerde siyah bir kutu olacak o kutuyu alın ve bulacağınız tüm işaretleri bundan sonra ona koyun kolay gelsin tabi gelirse...""Ya bir görevde korkunç şeylerle kaplı olmasa şaşarım. "
Diyen Ela'nin ardından Mert konuştu.
"Öncelikle lütfen bana oyunun yeni sürümünün kurallarını okuduğunuzu söyleyin. "
Kimseden ses çıkamdı ortalığın hükmünü sessizlik eline alınca Ateş bozu verdi.
"Anlaşılan okunmamış. "
"Offffff. Okusana Ateş neymiş yeni kurallar."
Ateş telefonda bir kaç şeye tıkladıktan sonra okumaya başladı.
"Madde 1) yeni sürüm eskisinden çok daha farklı.
Madde 2) yeni sürümde ne yaşıyorsanız hepsi gerçek.
Madde 3) ölebilirsiniz de öldürebilirsiniz de abartısız.
Madde 4) her şeyi göze alarak geliniz.
Madde 5) tek çıkış yolu oyunu bitirmek.
Madde 6) oyunu bitirmeden yarıda kesip atamazsınız, eğer öyle bir şey yapmaya kalkarsanız oynadığınız her bölümde ki korkularınız peşinize takılacaktır ve sizi asla bırakmayacaktır.
Madde 7) tüm işaretleri topladıktan sonra size göndereceğimiz numarayı arayınız.
Madde 8) eğer bir takım arkadaşınızın başına bir şey gelirse sakın peşinden gitmeyiniz bu onun ve sizin sonunuz olabilir.
Madde 9) bütün maddelere uyunuz.
Madde 10) eğer maddelere uymazsanız...sonuç: kötü.
Madde 11) iyi eglenceler tabi eğlenebilirseniz.""Fuck'un (fak'ın) dibini buldu şu anda kelimelerim abi yaa."
Aynen Burak..
"Yhaaa şimdi çıkış yok mu? Ya babauşlar o değil de okulun da dibini gördük yani devamsızliklar birbirine tutunmuş halay çekiyor n'apçaz onları acaba?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERAF
RomanceRuhu çalınmış bir insanın bedeni kaç yazar? Ölü gibi yaşamaktansa ölmeyi tercih eder bir insan. Ama ölemez. Çünkü onun ölmesine yasak koymuş biri var. Başında bir melek gibi o görmese de bekleyen biri var. O her şeyden umudunu yitirmiş, yaşamaktan...