52. Bölüm: Sırlar

417 38 0
                                    

Uyumsuzların mükemmel köşküne vardık.                                                                                                               İçeriye girdiğimizde Bensu Deniz ve Ela, ''Afraaa!'' diye üzerime doğru bağırarak koştular. Boynuma atladılar ikisi birden.

''Ah iyi misin bebeğim çok merak ettik seni.''

''İyiyim iyiyim merak etmeyin.''

''Eee kim kaçırmış seni neden kaçırmış, buldunuz mu?''

Arkadan Burak atladı,                                                                                                                                                          ''Ya kızım gelir gelmez be, bi sus da motorun soğusun ya, kız yeni gelmiş bi açılın oturalım da anlatır''

Burak güldürdü ardından o Uyumsuzların meşhur köşe koltuklarına yayıldık.

''Bu bey efendi kim arkadaşlar?''

''bu Afra'yı kaçıran Murat.''

Ela'nın sorusuna aniden pat diye Arda yanıt verince kızlar tepkisini gizleyemedi.

''Nasıl ya siz bu adamı buraya mı getirdiniz bir de ?''

kızlar sinirlenince Murat durumu açıkladı.

''Ben de memnun oldum kızlar, ben Mert'in kardeşiyim.''

Kızlar baya şaşırmış gözlerle bakıyordu. Mert'in bir kardeşi olduğunu biliyorlardı ama ölmüş olduğunu da biliyorlardı.

''Aaa bir saniye burada ters giden bir şeyler var.''

''Evet var bu yüzden biz de bunu konuşmaya geldik.''

Sonunda konuşmalar ve sorular bittiğin de Murat konuşmaya başladı.

''Zaten size genel olarak her şeyi anlattım, ama Zümre hanımın şu an benim ne burada olduğumdan ne de onu bıraktığımdan haberi yok. Zaten ben Afra'yı götürdüğüm andan itibaren onunla çalışmayı bırakma kararı almıştım. Şimdi Afra'nın amcasına ulaşmamız lazım sadece.Umarım bu konu hakkında bir bilginiz vardır.''

''Ben amcasıyla irtibattaydım en son dün konuşmuştuk Afra'nın kaçırılmasından bahsettim.''

dedi Mert ama Murat lafını kesti ve ani bir soru sordu.

''Bi saniye sen bizi nerden buldun?''

Mert durdu ve Murat'a bakarak.     

''Raki amca.''

''Sen şaka yapıyorsun, Raki amca ölmedi mi?''

''Hayır, ben onunla bağlarımı hiç ayırmadım ki, gittiğim günden beri beraberiz biz onunla.''

Deniz araya girdi.

''Raki amca da kim?''

Murat ile Mert birbirlerine baktılar ve Murat söze girdi.

''Mert'lerin evinin bahçıvanı.''

''Bahçıvan mı?''

''Öyle sıradan bir bahçıvan zannetmeyin he.''

Burak atlamasa olmaz ki.

''Adam bahçıvanlık konusunda o kadar ustalaşmış ki artık sadece sulamak yerine yerli ithalat ve ihracata girişmiş herhalde.''

hepimizi güldürdükten sonra Murat olaya gülerek devam etti.

''Hayır Burak öyle bi bahçıvan değil. Bahçıvanlık onun sadece kimliğiydi. Adam sıradan bir insan gibi görünmek için bahçıvanlık işini seçmişti, aslında kendisi bir ajandı. Yani istihbaratta görevliydi.''

MERAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin