44. Bölüm: Evlilik Teklifi

870 46 7
                                    

Yanan şöminenin ateşi yüzümüzde oluşturduğu o mükemmel ışık hüzmesi ile içeride ki o sıcacık ortam, ve Uyumsuza olan bakışlarım..

Gözleri parlıyordu Uyumsuzun..
Hayatımda duyduğum en güzel evlilik teklifiydi bu..
Daha önce teklif alan insanların nasıl teklif aldıklarını duymuştum, sosyal medyada videolar da izlemiştim, hepsi çok klişe gelirdi bana ve ben hep nasıl bir evlilik teklifi alacağımı düşünürdüm..
Hayal de ederdim, gerçekten bu kadarını da hayal bile edemezdim..

Hayallerimden bile daha güzel olan bir dağ evi, içinde birikmiş güzel anılar eşliğinde, içimizde ki aşkı kor ateşi ile harlayan şömine ve karşımda diz çöken sevdiğim adam..

Bunun üstüne bir tanım daha yok..

Baka kalmıştım, sadece ama sadece baka kalmıştım..
Uyumsuz yüzüme kocaman gülüşü ve bembeyaz dişleri ile sabırsızca bakıyordu..

"Me..mert.."

Dedim kekeleyerek.. Her şeyi bekliyordum, cidden..
Her şeyi ama her şeyi bekliyordum da bunu beklemiyordum..
Evlilik teklifi almıştım az önce ve benden cevap bekleyen diz çökmüş Mert vardı karşımda..

"sen ciddi misin?"

"hem de hiç olmadığım kadar.."

Bana aşık aşık bakan adama aşıktım,karşımda diz çöken Uyumsuza aşıktım..

"belki daha çok genciz diye düşüneceksin ya da belki de daha çok erken olduğunu.. Ama Afra ben gençliğimi de, geleceğimi de seninle geçirmek, seninle yaşamak istiyorum.. Ama eğer dersen ki.."

Mert konuşurken bir anda ben de diz çöktüm ve onun lafını kestim..
Gözlerimiz birbirine mühürlendi ve..

" hayatının başladığı evde hayatın olmayı kabul ediyorum, evet.. "

Mert kocaman bir sevinç patlaması ile bana birden sarıldı, beni o kadar çok sıkıyordu ki hem ikimizde yere düştük hem de kemiklerim eline tek tek değiyordu.

"ciddi misin cidden kabul ediyor musun zaman istemiycek misin?"

"hayır, isteyecek olduğum zamanları seninle geçirmek istiyorum.."

Mert yine kral hareketini yapıp beni belimden tutup kendine çekmesi ile benliğini dudaklarımda sonlandırması bir oldu..

Sarıldığımızda yere düştüğümüz için elinden düşen yüzük kutusunu aldı ve yüzüğü parmağıma taktı..
Takarken de şu sözleri söyledi..

"sen artık tescilli bir Uyumsuzsun.."

Gülümsedim ve yüzükte ki o muhteşem detay da dikkatimden kaçmadı.

"sevgilim bu çok büyüleyici, bu benim.."

Sözümü bitirmeme izin vermeyen Uyumsuz araya girdi..

"biliyorum sevgilim bu senin en sevdiğin çiçek olan Lotus çiçeği.. Senin için özel yaptırdım, beğendin mi?"

"cidden bu soruyu soruyor musun?
Beğenmekten öte bir şey bu, dünyada sadece bende olduğunu düşünmek bile havalara uçma sebebim.."

"Afra sana teşekkür ederim hem de her şey için çok teşekkür ederim.."

"neden?"

"bana güvendiğin için ve beni sevdiğin için, her defasında bana kendimi dünyanın en özel ve şanslı erkeği hissettirdiğin için, sen hayatıma girmeden önce her geçen gün varlığımdan tiksiniyordum.  O gece senle karşılaşmasatdım belki de o gece son gecem olacaktı.. Yani sevgilim beni hayata döndürdüğün için ve karım olmayı kabul edip bütün bir ömrünü benimle geçirmeyi kabul ettiğin için, hepsi için sana sonsuz teşekkür ediyorum.. Seni her geçen gün daha da mutlu edeceğime yemin ederim, pişman olmaman için her şeyi yapıcam söz veriyorum. "

MERAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin