(55:66)

12 1 0
                                    

Matthew og Emily sidder og arbejder sammen, de skriver en opgave om, hvad de vil gøre for at hjælpe verden. Emily: Jeg er så spændt. Matthew: Også mig. Emily: Vi er nødt til at arbejde virkelig hårdt. Matthew: Ja, hvis vi gør et godt stykke arbejde på vores opgave, så får vi måske en pris i morgen. Emily: Ja, jeg håber, at vi begge vinder, det ville være godt. Matthew: Ja, det skal nok blive godt. Senere: Matthew og Emily er endelig færdig med deres arbejde. Hjælp mennesker gruppelederen læser, hvad de har skrevet. Beth: Hej, er du færdig med at skrive? Matthew: Ja, Mor, jeg er færdig. Beth: Det er godt, jeg håber at du vinder. Matthew: Jeg vil bare gøre, hvad jeg drømmer om at gøre, for at hjælpe verden, jeg vil gerne være en god person, som folk ser op til. Beth: Du allerede er en god person for mig. Matthew: Tak, mor, jeg er glad for, at du altid er her for mig. Beth: Ja, jeg er her altid for dig, for at støtte dig. Matthew og hans mor giver hinanden et knus. Paul: I morgen er det, den sidste dag vi er her, før vi skal hjem. Jackie: Ja, jeg ser frem til at komme hjem. Paul: Også mig. Beth: Vi ser alle frem til at komme hjem igen. Paul: Vi er alle gode mennesker i familien. Jackie: Ja, vi er. Matthew: Vi er her altid for hinanden. Paul: Ja, det er vi.

MatthewWhere stories live. Discover now