(88:88)

13 1 0
                                    

Næste dag: Matthew sidder i køkkenet, han tænker. Jackie kommer ind i køkkenet, hun tager et glas og drikker vand. Jackie: Hej, hvad tænker du på? Matthew: Ikke på nogen. Jackie: Du tænker på Susana. Matthew: Nej, vi har skændtes meget med hinanden i det her år, det er som om, at vi ikke forstår hinanden længere. Jackie: Det skal nok gå, bare snakke med hende. Matthew: Men jeg har været dum overfor hende. Jackie: Du kunne sige undskyld til hende. Matthew: Ja, du har ret, det er det som jeg vil gøre, men hvad skal jeg skrive til hende? Jackie: Ja, hvad skal du skrive til hende? Matthew: Jeg vil skrive, er vi nødt til at tale sammen, det er vigtigt. Jackie: Okay, det er godt. Matthew: det er sendt til hende. Der kommer en sms fra Susana til Matthew. Jackie: Hvad skriver hun? Matthew: Hun skriver, at hun ikke har tid til at tale med mig i dag. Jackie: Okay. Paul kommer ind i køkkenet. Paul: Har du talt med Susana? Matthew: Nej, hun ikke har tid til at tale med mig i dag. Paul: Okay. Næste dag: Matthew og hans mor Beth er på hospitalet. Lægen undersøger Matthew. Læge: Lad mig se dig gå. Matthew går, han kan ikke gå så hurtigt endnu. Læge: Det er fint, hvordan har resten af ​​din krop det? Matthew: Det gør lidt ondt, men ikke så meget. Læge: Vil du stadig træne det væk? Matthew: Ja, jeg skal træne det væk. Beth: Han forsøger at træne det væk. Læge: Det er godt, at han kan træne i fitness. Matthew: Ja, jeg har brug for at være stærk igen. Læge: Det ved jeg, du skal nok blive god igen, bare hold fast i din træning. Senere: Hjemme: Matthew kommer hjem fra hospitalet. Matthew: Far, lægen fortalte mig, at jeg nok skal blive god igen. Paul: Det er jeg glad for. Jackie: mor, far, skal vi ud at spise i aften? Beth: Ja, det skal vi. Jackie: Okay, det er fantastisk. Matthew: Hej. Jackie: Hey. Matthew: Jeg er endelig ved at få det bedre igen. Jackie: Det er godt, jeg er glad. Matthew og Jackie giver hinanden et knus. Senere: om aftenen: De er ude at spise, de spiser burgere og de drikker cola, og de snakker med hinanden.

MatthewWhere stories live. Discover now