(111:132)

11 2 0
                                    

Det er gået et par måneder, Matthew og hans familie bor hos familen Jones, fordi at deres hus brændte ned. Alt er ændret, fordi at familien Bright ikke føler sig hjemme med familien Jones, selv om de er nogle flinke mennesker. På skolen: Matthew er trist, fordi at han ikke føler sig hjemme. Susana kan se, at Mathew er trist, hun går hen til ham. Susana: Hej, er du stadig ked af det? Matthew: Ja, jeg føler mig ikke hjemme i Paris's hjem. Susana: Det er jeg ked af at høre. Matthew: Der er noget vi skal snakke om. Susana: Okay, hvad? Matthew: Jeg har gjort noget dumt. Susana: Hvad har du gjort? Matthew: Du må love mig, at du ikke bliver jaloux. Susana: Okay. Matthew: Sidste år, havde jeg sex med Paris. Susana. Åh, jeg ved godt, hvad det betyder. Matthew: Jeg har ikke besluttet mig endnu, om hvem af jer, jeg gerne at være med. Susana: Jeg er nødt til at gå. Senere: Hjemme: Jackie: Mor, jeg føler mig ikke hjemme her. Beth: Jeg ved det godt, ingen af ​​os føler sig virkelig hjemme her. Jackie: Familen Jones er flinke, men jeg ville ønske, at vores hus stadig var her. Beth: Også mig. Matthew: Jeg savner vores hus. Paul: Vi savner alle huset, men vi er nødt til at være stærke, selvom det er svært. Matthew: Det er virkelig svært. Paul: Det ved jeg.

MatthewWhere stories live. Discover now