(98:110)

15 2 0
                                    

Næste dag: Matthew og Paris er ved at vågne op, de kigger på hinanden, de er glade for hinanden. Matthew: Hej. Paris: Hej, vi må hellere stå op. Matthew: Ja, du har ret, men jeg elsker at ligge her sammen med dig. Paris: Det gør jeg også. De kysser hinanden på munden. Senere: Hjemme: Beth: Paul, hvor er Matthew? Paul: Han er hos Paris. Beth: Og du lod ham gå der over? Paul: Ja, jeg vil ikke have ham til at løbe væk eller køre væk igen, fordi en af ​​os, er vred på ham. Beth: Matthew er virkelig sur på mig, han vil ikke tale med mig. Beth begynder at græde, Paul trøster hende. Paul: Han skal nok komme til dig igen, lige nu er han forvirret, han vil finde ud af, om ham og Paris er skabt til at være sammen eller ej. Beth: Men jeg vil ikke have dem til at sove sammen. Paul: Det ved jeg, men vi må være tålmodige. Beth: Ja. Hos Paris: De kysser hinanden. Paris: Jeg kan virkelig godt lide dig, så meget. Matthew: Jeg kan også godt lide dig, uanset hvad min mor siger. Paris: Ja. Næste dag: Matthew er henne i butikken, for at købe mad, til ham og Paris, da han er på vej ud af butikken, hen til hans bil, støder han ind i en person, som han kender. Susana: Oh. Matthew: Det er jeg ked af. Susana: Matthew. Matthew: Hej, jeg er virkelig ked af det. Susana: Det er okay, hvad laver du? Matthew: Jeg har lige købt noget mad til mig og Paris. Susana: Er du stadig sammen med hende? Matthew: Ja, det er jeg. Susana: Det er dejligt at se dig igen. Matthew: Det er også rart at se dig igen. Susana: Jeg må hellere se at komme hjem. Matthew: Også mig. Matthew kigger på Susana, og så kører han hen til Paris. Hos Paris: Paris: Hej. Matthew: Jeg har lige købt mad til os. Paris: Det er godt. Hun kysser ham. Paris: Er der noget galt? Matthew: Nej, alt er fint.

MatthewTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang