(45:66)

12 1 0
                                    

Det er gået et par måneder. I skolen: Matthew går hen til Susana. Matthew: Hej, Susana. Susana: Hej, Matthew. Matthew: Må jeg spørge dig om noget? Susana: Ja. Matthew: Kan du huske, at du fortalte mig, at du kan lide mig? Susana: Ja, det kan jeg godt huske. Matthew: Kan du stadig lide mig? Susana: Ja, selvfølgelig, det har ikke ændret sig. Matthew: Jeg kan også godt lide dig. Susana: Okay. De kigger på hinanden og så begynder de at kysse hinanden på munden. James kommer og ser at hans søster står og kysser med Matthew. James går hen til Matthew, han bliver virkelig vred på Matthew. James: Hvad laver du? Matthew: Ingenting. James slår Matthew, han giver ham et blåt øje. Matthew: Av. Susana: James, stop det. Matthew ligger på gulvet, han er såret. Paul kommer, han ser, at Matthew er kommet til skade, og skynder sig at løbe hen til ham. Paul ringer efter en ambulance. ambulancen kommer og de køre Matthew på hospitalet. På hospitalet: Beth er lige kommet hen til hospitalet sammen med Andrew og Jackie. Paul: Beth. Beth: Hvad er der sket? Paul: Matthew er blevet slået af en elev på skolen. Beth: Det er forfærdeligt. Paul: Ja, det er. Jackie: Er Matthew okay? Beth: Det ved vi ikke, men vi håber, at han er okay. en læge kommer hen for at tale med dem. Paul: Er vores søn okay? Læge: Han har fået blåt øje, det gør ondt, men han kan stadig se noget, han venter på jer. Beth: Tak. Beth, Paul, Jackie og Andrew går ind til Matthew. Matthew sidder i sin seng, han græder. Beth: Hej, er du okay? Matthew: Nej, det gør ondt. Paul: Hvem slog dig? Matthew: Det var James, han slog mig. Paul: Hvorfor gjorde han det ved dig? Matthew: Fordi jeg kyssede hans søster Susana, han blev vred på mig, og så slog han mig, fortjener jeg at blive slået? Beth: Nej, det fortjener du ikke, og det er ikke din skyld, at han blev vred på dig. Matthew: Tak, mor.

MatthewDonde viven las historias. Descúbrelo ahora