(91:110)

12 1 0
                                    

Næste dag: Det er eftermiddag. Beth: Hej, gæt hvem jeg har inviteret over, til at spise sammen med os? Matthew: Det ved jeg ikke. Beth: Paris. Matthew: Hvorfor? Beth: Hvad er der galt med det? Matthew: Jeg kan ikke lide hende. Paul: Det er mærkeligt, fordi at du har tendens til at kunne lide alle de mennesker, du møder. Matthew: Det ved jeg, men jeg kan bare ikke lide hende. Senere: Ved aftensmaden: Paris er kommet for at spise sammen med familien Bright. Matthew siger ikke meget, mens Paris spiser sammen med dem. Jackie: Hvad er der galt? Matthew: Ingenting. Jackie: Du opfører dig underligt i aften. Matthew: Det ved jeg, jeg bliver nødt til at gå. Beth: Gå ikke, bliv her. Matthew: Nej, mor, jeg vil ikke. Paris begynder at græde. Paris: Du går, fordi at jeg er her, du kan ikke lide, at jeg er her. Beth: Paris, bliv her. Paris: Nej, jeg er ked af det, Beth, men jeg må gå. Paris går hjem, hun bor i huset, i nærheden af ​​familien Bright. Paul: Matthew, hvad er der galt med dig? Matthew: Ingenting. Beth: Paris er gået hjem, på grund af dig, du gjorde hende virkelig ked af det. Matthew: Jeg er ked af det. Paul: Du bliver nødt til at sige undskyld til hende, i morgen. Matthew: Okay, far. Næste dag: På skolen: Matthew kan se, at Paris sidder helt alene, han går hen til hende. Matthew: Hej. Paris: Hvad vil du? Matthew: Jeg vil gerne sige undskyld til dig, jeg var ikke mig selv, jeg er virkelig en god person. Paris: Jeg er også en god person. Matthew: Jeg er ked af alt det, som jeg sagde. Paris: Det er okay. Matthew: Nej, det er ikke i orden, jeg er ikke vant til at være sådan. Paris: Så vær ikke sådan. Matthew: Hør her, sidste år, var jeg i en forfærdelig bilulykke. Paris: Skete der noget med dig? Matthew: Jeg blev såret, min krop var i mange smerter, og det var svært for mig at gå. Paris: Det er jeg ked af at høre. Matthew: Du skal ikke bekymre dig om det, jeg føler mig bedre nu. Paris: Det er godt, kan vi være venner med hinanden? Matthew: Ja, jeg vil give dig en chance. Paris: Tak. Matthew og Paris bliver endelig venner med hinanden.

MatthewWhere stories live. Discover now