(43:44)

11 1 0
                                    

Matthew: Min onkel? Anthony: Ja, jeg har ledt efter dig i mange år, lige siden din far døde. Matthew: Hvorfor? Anthony: Fordi at du måske har brug for et sted at bo. Matthew: Jeg har allerede et sted at bo, og jeg har en familie, og de elsker mig. Anthony: Jeg er den eneste, du har tilbage fra din familie. Matthew: Har du børn? Anthony: nej. Matthew: Men hvordan er det muligt, at du er min onkel? Anthony: Du bliver nød til at tro på mig, efter jeg viste dig et billede af din far. Matthew: Jeg må se at komme hjem, min mor og far er sikkert bekymret for mig. Anthony: Må jeg komme med dig? Matthew: Okay. De går hjem. Derhjemme: Beth: Hvem er han? Matthew: Det er Anthony, han siger, at han er min onkel. Anthony: Jeg er Matthew's mors bror. Beth: Hej, jeg hedder Beth, jeg er Matthew's adoptiv mor. Anthony: Okay. Pludselig græder babyen. Paul går ind til barnet. Paul tager barnet med sig ind i stuen til resten af familien. Paul: Hvem er det? Matthew: Det er Anthony, han er min onkel. Paul: Hej, jeg hedder Paul, jeg er Matthew's adoptivfar, og det er Andrew. Anthony: Her er mit nummer, hvis du gerne vil vide noget om din mor. Matthew: Okay, tak. Anthony går hjem. Senere: om aftenen: Paul: Hvad er der galt? Matthew: Måske skulle jeg kontakte Anthony. Beth: Det er okay, hvis du gerne vil vide om din rigtige mor. Matthew: Jeg vil gerne vide, hvem hun var. Beth: Ja, jeg forstår godt, at du gerne vil se, hvem hun var. Næste dag: Matthew går hen til sin onkel. Anthony:. Hej, kom ind. Matthew og hans onkel Anthony sidder inde Anthony's stue. Matthew: Har du et billede af min rigtige mor? Anthony: Ja, vil du gerne se det? Matthew: Ja. Anthony finder et billede af Matthew's rigtige mor. Anthony: Her er det. Matthew kigger på billedet. Matthew: Er det hende? Anthony: Ja, det er hende, og du ligner hende. Matthew: Tak, fordi at du viste mig billedet. Anthony: Du kunne bo her. Matthew: Nej, jeg kan ikke, jeg skal hjem til min familie, men du er stadig min onkel, og jeg vil gerne besøge dig, hvis jeg har tid. Anthony: Okay. Matthew går hjem til sin familie.

MatthewWhere stories live. Discover now