(122:132)

5 3 0
                                    

Det er eftermiddag, Paris kommer over for at besøge Matthew og hans familie. Beth: Hej, Paris. Paris: Hej, Beth, er Matthew hjemme? Beth: Ja, han er på sit værelse. Paris: Okay. Paris går hen til hans værelse, hun banker på døren. Matthew:. Kom ind. Paris går ind til Matthew. Paris: Hej. Matthew: Hej. Paris sætter sig ved siden af ​​Matthew, på hans seng. Paris: Hvad vil du tale med mig om? Matthew: Jeg vil gerne spørge dig om noget. Paris: Du kan fortælle mig alt. Matthew: Hvad ville du sige til, hvis jeg en dag spørg dig, om du vil gifte dig med mig? Paris: Mine forældre skal vide det, før du spørger mig om det, og jeg vil have dig til at være sikker på, at det virkelig er mig, der er den rette person for dig, men hvad kan du virkelig godt lide ved mig? Matthew: Jeg valgte dig, fordi at jeg elsker dig for den du er, og du vil hjælpe mennesker, ligesom mig, og det kan jeg godt lide ved dig. Paris: Hør her, jeg vil ikke presse dig til at gifte dig med mig, jeg vil have dig til at være sikker på det, tænk over det. Matthew: Okay. Matthew og Paris kysser hinanden. Senere: i køkkenet: Paul: Hvad er der galt? Matthew: Ingenting, jeg har bare en masse at tænke over i øjeblikket. Paul: Det er okay, hvis du vil tale, er jeg her for dig. Matthew: Det ved jeg, far.

MatthewWhere stories live. Discover now