(54:66)

12 1 0
                                    

Næste dag: Det er eftermiddag, og Matthew er på vej ind, han møder en af hans hjælp mennesker gruppe venner. Matthew: Hej. Emily: Hej. Matthew: Er du ikke pigen fra hjælp mennesker gruppen? Emily: Ja, det er mig, Emily. Matthew: Ja, jeg vidste det. Emily: Skal vi hænge ud senere? Matthew: Nej, jeg har en kæreste, hjemme i New York. Emily: Men kan vi være venner? Matthew: Ja, det kan vi, er du her på ferie? Emily: Ja, mig og min familie rejser meget, vi har boet mange steder. Matthew: Har du nogensinde været i New York? Emily: Nej, men mig og familien har længe gerne ville finde et sted, hvor vi kan bo, hvad med dig? Matthew: Mig og min familie er her på ferie, vi er fra New York, har du nogen søskende? Emily: Nej, har du? Matthew: Ja, jeg har en lille søster, hun er 12 år gammel, og jeg har en lillebror, han er 1 år. Senere: I hjælp mennesker gruppen: Hjælp mennesker gruppeleder: Er der nogle mennesker her, som er blevet slået af nogen? Matthew rækker hånden op. Hjælp mennesker gruppeleder: Matthew? Matthew: Jeg er blevet slået af en person, som jeg troede der var min ven. Hjælp mennesker gruppeleder: Hvorfor gjorde denne person det? Matthew: Han slog mig, fordi at jeg kyssede hans søster. Hjælp mennesker gruppeleder: Snakker du stadig med ham? Matthew: Nej, jeg kan ikke stole på ham. Emily: Det er jeg ked af at høre. Matthew: Jeg er okay. Emily: Hvis du ser ham igen, måske skulle du snakke med ham. Matthew: Nej, jeg vil ikke. Hjælp mennesker gruppeleder: Har du tænkt dig at være hans ven igen? Matthew: Nej, jeg ikke har tillid til ham, og han gør mig bange. Senere: om aftenen: Beth: Hvordan var din dag i dag? Matthew: Bedre end den anden dag. Beth: Det er godt. Matthew: Ja, men jeg savner at være hjemme. Paul: Jeg ved godt, hvem du savner. Matthew: Ja, jeg savner Susana, jeg er spændt på at komme hjem igen og være sammen med hende.

MatthewWhere stories live. Discover now