(18:22)

28 4 0
                                    

Det er morgen og Matthew vågner, han har stadig ikke godt. Susana: Hej. Matthew: Hej. Susana's telefon får en besked, og hun skriver tilbage til sine forældre. Susana: Jeg skal gå nu. Matthew løber efter hende. Matthew: Hvor skal du hen? Susana: Jeg er nødt til at tage hjem, min familie mangler mig, jeg håber at du snart finder et hjem. Matthew: Tak, før du går, må jeg så spørge dig om noget? Susana: Ja. Matthew: Vil vi nogensinde møde hinanden igen? Susana: Det ved jeg ikke. Matthew: Jeg vil aldrig glemme dig. Susana: Det samme her. Susana går hjem, nu er Matthew helt alene igen på gaden. Derhjemme: Paige ringer til Beth. Beth: Det er Beth. Paige: Det er Paige, jeg ringer bare for at spørge dig, om hvor du tror at Matthew kan være? Beth: Jeg tror, ​​at han er et eller andet sted ude på gaden, politiet burde lede efter ham på gaden, måske kan de finde ham. Paige: Ja, jeg vil få politiet til at lede efter ham, på hver gade i byen. Beth: Tak. Paul: Var det Paige i telefonen? Beth: Ja, politiet vil lede efter Matthew på gaden. Paul: Jeg tror, ​​at han er på gaden, men han hører ikke hjemme på gaden, han har brug for os. Beth: Ja. Senere: Pludselig falder Matthew på gaden og slår hans albue. Matthew: Av min arm. Hans albue begynder at bløde, han sætter sig op og får tårer i hans øjne, og han ved ikke hvad han skal gøre.

MatthewWhere stories live. Discover now