(24:44)

27 3 0
                                    

Det er morgen og Beth vækker Matthew. Beth: Matthew, vågn op. Matthew vågner. Matthew: Hej. Beth: Vi er nødt til at snakke, i køkkenet. Matthew: okay. Matthew tager sit tøj på og går ind i køkkenet. Matthew: Hvad er der galt? Beth: Intet, men jeg tror, ​​at du skal begynde at gå på en rigtig skole, for at møde nye mennesker. Matthew: Hvad med hjemme skole? Beth: Det ville være bedre for dig at møde mennesker, så du kan få nogle venner, og du kan lære noget nyt. Matthew: Ligesom at hjælpe folk? Beth: Ja, det kan det være. Matthew: Hvorfor er jeg nødt til at starte på en skole? Beth: Paul er lærer på skolen. Matthew: Okay. Beth: Jeg har lavet en aftale med skolen, så du kan komme og se skolen og tale om, hvornår du kan starte. Matthew: Hvornår? Beth: I morgen. Matthew: Okay. Næste dag: De går hen til skolen for at vide om, Matthew kan starte på skolen. De ankommer til skolen, og de går ind for at tale med en studievejleder. Beth: Mit navn er Beth, og det er Matthew, han vil gerne vide, om han kan starte på skolen. skole rådgiver: Det er vi nødt til at finde ud af, har du gået på en skole før? Matthew: Nej, kun i hjemme skole. Skole rådgiver: og du vil gerne starte her, i en rigtig skole? Matthew: Ja, jeg vil gerne. Skole rådgiver: Det vil formentlig tage et par uger eller et par dage før vi kan sige, om du kan begynde at gå her på skolen. Matthew: Tak. Matthew går ud og sidder, han venter på et svar, om han kan starte på skolen. Paul ser ham og går hen til ham. Paul: Hej, Matthew, ved du, om du kan begynde at gå her? Matthew: Nej, ikke endnu. Paul: Snakker Beth stadig med skolens rådgiver? Matthew: Ja, det gør hun. Paul: Okay, jeg går ind og snakker med hende. Matthew: Okay. Paul går ind for at tale med Beth. En dreng komme gående, han ser Matthew, og går hen til ham. James: Hej, hvem er du? Matthew: Mit navn er Matthew, hvem er du? James: Mit navn er James, venter du på nogen? Matthew: Ja, jeg venter på de mennesker, jeg bor sammen med, og jeg venter på et svar, om jeg kan gå på denne her skole. James: Okay. Beth, Paul og skole rådgiveren kommer ud for at tale med Matthew. Skole rådgiver: Matthew, i en af ​​disse dage vil du få et svar på, om du kan gå her. Matthew: Okay. Paul, Beth og Matthew tager hjem igen.

MatthewWhere stories live. Discover now