(38:44)

12 1 0
                                    

Det er morgen, og hele familien sidder i køkkenet. Beth: Det er godt, at alle er her, der er noget meget vigtigt, jeg vil tale med jer om. Matthew: Hvad er det? Beth: Mine forældre kommer for at besøge os, de vil gerne møde vores børn. Jackie bliver lidt ked af det, og løber ind på sit værelse. Matthew går ind til Jackie. Matthew: Jackie, hvad er der galt? Jackie: Det var bare den måde Beth sagde vores børn på. Matthew: Du ved godt, hvad hun mener, ikke? Jackie: Nej, fordi jeg er ikke adopteret eller er hendes barn, jeg opholder mig kun her i et stykke tid. Matthew: Du skal ikke være ked af det, jeg er sikker på, at mine forældre gerne vil beholde dig. Jackie: Men du er ikke sikker på det. Matthew: Det er rigtigt, men jeg håber, at du bliver boende hos os. Jackie og Matthew går ind i stuen til Paul og Beth. senere: Paul har taget Andrew med ind i stuen. Beth's forældre kommer endelig på besøg. Janice: Hej, Beth. Beth: Hej, mor. Janice: Hvordan har du det? Beth: Jeg har det godt. Janice: Hej, Paul, det er godt at se dig igen. Paul: Jo, tak, det er også godt at se dig igen. Markus: Hej, Beth og Paul. Beth: Hej, far. Paul: Kom med ind i stuen, børnene er derinde. Janice: Børn, har du børn? Beth: Ja, vi har 3 børn. Markus: Det er godt. De går ind i stuen for at møde børnene. Beth: Mor, det her er vores ældste søn Matthew, som vi har adopteret. Paul: Og det her er Jackie, hun bor her hos os indtil videre, men hun er som en datter for os. Beth: og det er vores egen lille søn, Andrew. Janice: Har i adopteret den store dreng? Beth: Ja, vi har adopteret Matthew. Markus og Janice går hen til Matthew for at hilse på ham. Janice: Hej, jeg hedder Janice, jeg er din bedstemor. Markus: Mit navn er Markus, jeg er din bedstefar. Matthew: Hej, jeg hedder Matthew. Markus: Hvor har du boet bor, før du kom her? Matthew: Jeg var hjemløs, men mor fandt mig på gaden. Janice: Det var godt at min datter valgte at beholde dig her og adoptere dig. Matthew: Ja, hun er min mor. Matthew bliver lidt trist, fordi han har fortalt Beth's forældre, at han var hjemløs før. Matthew løber ind på sit værelse. Beth: Mor, Far, hvad skete der? Markus: Vi spurgte kun Matthew om, hvor han boede før. Beth: Han var hjemløs, jeg fandt ham på gaden. Janice: Det er sødt af dig, du er et godt menneske. Beth: Tak, men jeg tror, at Matthew er lidt trist. Markus: Vi ville aldrig gøre ham ked af det. Beth: Det ved jeg godt.

MatthewWhere stories live. Discover now