(129:132)

5 2 0
                                    

Et par dage efter: Matthew kommer hjem, han går ind i stuen, for at tale med sine forældre. Matthew: Hej mor, og far, jeg er hjemme igen. Beth: Vi har savnet dig. Paul: Har dig og Paris haft det sjovt? Matthew: Ja, men ikke den slags sjov, men vi så en film, og vi hang ud sammen med James og Emily. Beth: Det er godt. Jackie kommer endelig ind i stuen, Beth og Paul ser hende, mens de giver Matthew et knus. Matthew: Mor, far, hvad er der galt? Paul: Vend dig om. Matthew vender sig om og ser Jackie. Matthew: Hej, kan vi tale? Jackie: Helt sikkert. De går ind på Jackie's værelse for at snakke. Matthew: Jeg ved godt, at du er virkelig vred på mig. Jackie: Ja, jeg ikke vil have at du skal til flytte. Matthew: Men jeg vil flytte. Jackie: Det er bare virkelig svært for mig, fordi at du er min bror. Matthew: Jeg ved godt, at du virkelig er vred på mig, jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre ved det, det gør mig ked af det. Jackie: Virkelig? Matthew: Ja, jeg er ikke vant til det. Jackie: Også mig, jeg er ked af det, jeg vil gerne støtte dig. Matthew: Tak, og som jeg fortalte dig, jeg flytter ikke langt væk herfra, det lover jeg. Jackie: Det ved jeg, kan du tilgive mig? Matthew: Selvfølgelig, kan jeg det, du er min lille søster. Jackie: og du er min storebror. Jackie og Matthew giver hinanden et knus. Senere: Matthew og Jackie går ind i stuen, for at fortælle deres forældre, at de ikke er sure på hinanden længere, deres forældre bliver glade for at høre det.

MatthewTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang