(101:110)

12 2 0
                                    

Efter at de har spist, er Matthew trist. Susana: Hvad er der galt? Matthew: Min mor er virkelig sur på mig. Susana: For hvad? Matthew: På grund af alt det med Paris, men det er slut nu. Susana: Det synes at du snakke med din mor om. Matthew: Tror du, at hun vil snakke med mig? Susana: Ja, hun er din mor, hun elsker dig, hun skal nok tilgive dig. Matthew: Hvad med dig, kan du tilgive mig? Susana: Ja, jeg tilgiver dig. Matthew: Tak, jeg må hellere se at komme hjem. Matthew kører hjem til sin familie. Det ringer på døren, Beth åbner døren. Matthew: Mor. Beth: Matthew. Matthew giver sin mor et knus. Matthew: Jeg er ked af det hele. Beth: Det er okay, er du okay? Matthew: Ja, jeg er okay. Beth:. Kom ind. Matthew går med sin mor ind i stuen. Beth: Hvordan har du det? Matthew: Jeg har det fint. Beth: Hvad med Paris? Matthew: Jeg slog op med hende. Beth: Hvorfor? Matthew: Fordi at jeg er forelsket i hende og en anden pige. Beth: Du kan lide Paris og Susana, begge to på én gang? Matthew: Ja, og jeg er forvirret over det. Beth: Du skal nok finde ud af det. Matthew: Tak, Mor, kan du tilgive mig? Beth: Ja, jeg tilgiver dig. Matthew: Tak, jeg har været så dum på seneste. Beth giver Matthew et kram. Paul kommer ind i stuen. Paul: Hej, Matthew. Matthew: Hej, far. Paul: Du er hjemme igen? Matthew: Ja. Paul: Det er godt. Matthew: Tak, far.

MatthewWhere stories live. Discover now