(119:132)

5 2 0
                                    

Matthew: Ja, men det er stadig trist. Anthony: Ja, hun døde efter at du blev født, jeg forsøgte at tale med din far, om at give dig et hjem, men din far ville have dig til at være sammen med ham. Matthew: Men jeg blev hjemløs på grund af mine forældre? Anthony: Ja, jeg skull ikke have givet op, jeg syntes at du skulle vokse op hos mig, og have et sikkert liv, men det var for sent, nogen fandt dig og gav dig et hjem. Matthew: Ja, Beth fandt mig på gaden, da jeg var alene. Anthony: Jeg er bare glad for, at du fik et hjem. Matthew: Tak, også mig, er det hele historien? Anthony: Ja, jeg har fortalt dig alt. Matthew: Okay, jeg skal hjem. Anthony: Du er altid velkommen. Matthew: Tak. Matthew kører hjem igen. Hjemme: Beth: Hej, hvor har du været? Matthew: Jeg har været hos min onkel. Beth: Okay. Matthew: Der var nogle ting, jeg havde brug for at vide. Beth: Ting som? Matthew: Ting, der kan hjælpe mig, for at hjælpe andre mennesker i verden. Beth: Det er godt. Matthew: Ja, det er. Paul: Hvad har du og Anthony talt om? Matthew: Om min rigtigte mor, og hvorfor hun blev hjemløs. Paul: Okay. Matthew: Anthony forsøgte at hjælpe min mor og min far, men de ønskede ikke at blive hjulpet. Paul: Det er jeg ked af at høre om det. Matthew: Men han er glad for, at mor fandt mig og gav mig et hjem. Beth: Ja, også mig. Matthew giver hans forældre et knus.

MatthewWhere stories live. Discover now