(32:44)

23 3 0
                                    

Det er morgen, og Matthew er lige vågnet, han går ind i køkkenet. Beth: Matthew, Jackie, vi skal tale. Matthew: Om hvad? Paul: Det handler om barnet. Matthew: Okay. Beth: Når jeg føder barnet, vil en af jer blive nødt til at dele et værelse med det. Jackie: Er det en pige eller en dreng? Paul: Det ved vi ikke endnu. Beth: Og vi forventer også, at i to vil hjælpe os med babyen. Matthew: Selvfølgelig, jeg vil gerne hjælpe jer med babyen. Jackie: Også mig. Beth: Tak, det gør mig så glad. Matthew: Jeg vil altid hjælpe dig. Beth: Tak. Paul: I må hellere komme i skole, Matthew og Jackie. Matthew: Ja. På skolen: Matthew: Kom med mig Jackie, jeg vil vise dig rundt på skolen. Jackie: Tak. James og Susana går hen til Matthew og Jackie. Susana: Hej, hvem er det? Matthew: Det er Jackie, hun bor hos min familie. Jackie: Hej, hvem er du? Susana: Mit navn er Susana, og det er min bror James. James: Hej. Jackie: Hvor gammel er du? James: Jeg er 17 år, og Susana er 15 år. Jackie: Jeg er kun 11 år. James: Du er meget ung. Jackie: Ja, det er jeg. Matthew kigger hen på Susana, og hun kigger hen på ham. James går ind på toilettet, Matthew undrer sig over at James pludselig går derind. Matthew: Jackie, vent her, jeg skal lige ordne noget. Jackie: Okay. Matthew går ind på toilettet, og ser, at James står og ryger. Matthew: James, ryger du? James: Ja, det gør jeg. Matthew: Hvorfor? James: Fordi jeg kan lide det. Matthew: Men jeg synes, at det er forkert, og jeg forstår ikke, hvorfor at du gør det. Matthew er vred på James og går ud for at vente på Beth, sammen med Jackie. Beth kommer for at hente Matthew og Jackie. de kører hjem. i bilen: Matthew er meget sur. Beth: Matthew, er der noget galt? Matthew: Nej, jeg er bare vred. Beth: Er det noget, du vil tale med os om, når vi kommer hjem? Matthew: Ja. Beth: Okay. De kommer endelig hjem. Derhjemme: de sidder alle sammen i køkkenet. Paul: Hvad er der galt? Matthew: Det handler om en person fra skolen. Beth: Fortæl os om det, måske kan vi hjælpe. Matthew: Jeg så en af mine venner på toilettet, stå og ryge. Paul: Hvem gjorde det? Matthew: Det var James, jeg fortalte ham, at det er dumt at ryge, men han lyttede ikke til mig, han har brug for hjælp. Paul: Du er nødt til at tale med ham om det. Matthew: Ja, det ved jeg godt.

MatthewWhere stories live. Discover now