(125:132)

8 2 0
                                    

Det er eftermiddag, Matthew er hjemme, han sidder i køkkenet, og han forsøger at finde et sted at bo, men det er ikke let. Jackie kommer ind i køkkenet. Jackie: Hej, hvad laver du? Matthew: Jeg leder efter et sted at bo, i nærheden af mor og far. Jackie bliver trist. Jackie: Jeg vil ikke have at du skal flytte. Matthew: Men jeg er nødt til at flytte, jeg vil gerne have mit eget sted. Jackie: Men vi er lige flyttet ind her, for et par måneder siden, og så vil du allerede flytte, jeg er virkelig sur over det. Jackie er sur på Matthew, hun går ind på sit værelse, og smækker døren. Matthew: Jackie, vent. Beth kommer ind i køkkenet. Beth: Er hun stadig sur? Matthew: Ja, hun er vred på mig. Beth: Hun skal nok blive okay, igen, bare snak med hende. Matthew: Jeg prøvede, men det hjælper ikke. Beth: Jeg skal nok snakke med hende om det. Matthew: Tak, mor. Matthew er trist, fordi at Jackie er vred på ham, hun er virkelig sur på Matthew. Senere: Ved aftensmaden: Paul kan se, at Matthew og Jackie ikke snakker med hinanden. Paul: Hvad er der galt? Jackie: Matthew vil gerne flytte, og det er ikke i orden, fordi at vi er lige kommet her, i vores nye hus, og han vil allerede flytte, så hurtigt. Paul: Jackie, fald til ro. Jackie: Det vil jeg ikke, far. Jackie går ind på sit værelse, hun smækker døren, og hun begynder at græde på hendes værelse. Matthew har det dårligt med det.

MatthewWhere stories live. Discover now