(127:132)

5 2 0
                                    

Næste dag: det er eftermiddag, Matthew og Paris sidder ved siden af ​​hinanden i stuen, de holder hinanden i hånden. James og Emily besøger dem, inden de skal videre. Matthew: Så i to skal virkelig videre? James: Ja, i morgen. Matthew: Det er godt, jeg er glad på jeres vegne, men vi kommer til at savne jer begge. Emily: Ja, vi kommer også til at savne jer begge. Matthew: Tak. Hjemme: Beth snakker med Jackie om Matthew. Beth: Jackie, du er nødt til at forstå, at Matthew nok vil flytte, uanset hvad. Jackie: Men han er min bror, det er for svært for mig. Beth: Det ved jeg, det er også svært for mig, men jeg støtter Matthew, jeg elsker ham virkelig, jeg er glad for at jeg fandt ham på gaden, da han var alene og hjemløs. Jackie: Du gav også mig et hjem. Beth: Ja, fordi at din bror ville have at mig og far skulle adoptere dig, og det gjorde vi, for ham og for dig. Jackie: Tak, mor, du er sådan en god og dejlig person. Beth: Tak, du har også et stort og godt hjerte. Paul banker på døren. Jackie:. Kom ind Paul kommer ind til dem. Paul: Hej, hvordan går det? Jackie: Jeg er stadig ked af det. Paul: Det bliver okay. Jackie: Måske. Beth: Jeg tror, ​​at dig og Matthew snart har brug for at snakke med hinanden. Jackie: Ja, måske.

MatthewWhere stories live. Discover now