(60:66)

10 1 0
                                    

I skolen: Matthew: Hej, Susana, vil du gerne komme med mig hjem? Susana: Okay. De kører hjem til Matthew. Derhjemme: Susana: Hvor er din familie? Matthew: De kommer hjem senere, kom med mig. Susana: Okay. De går ind på Matthew's værelse, de sidder på sengen, og de begynder at kysse. Pludselig er der en, der kommer hjem og ind på værelset. Beth: Matthew, Susana, hvad laver i? Matthew: Vi kyssede. Susana: Jeg må hellere gå hjem. Susana går hjem. Beth: Hvad lavede du med Susana? Matthew: Vi kyssede hinanden. Beth: Er du sikker på det? Matthew: Ja, jeg er sikker. Beth: Vær forsigtig, jeg kan se, at dig og Susana's forhold bliver mere alvorligt. Matthew: Ja, det er, men hvad mener du? Beth: Du er 16 år, og jeg ved godt, hvad der foregår. Matthew: Hvad mener du? Beth: Jeg ved, at du har tænker på at have sex med hende. Matthew: Mor, hvordan ved du det? Beth: Jeg er din mor, og jeg vil ikke have at du har sex med hende. Matthew: Men jeg har ikke haft sex med hende, og jeg ved ikke, om jeg vil. Beth: Jeg tror, ​​at du skal vente, indtil du er sikker på, at det er hende, du gerne vil være sammen med resten af ​​dit liv, men det er en god ide at vente. Matthew: Okay, mor. Næste dag: Matthew og Susana sidder igen på Matthewøs værelse og kysser, Paul kommer i Paul:. Hej, Susana. Susana: Hej. Matthew: Far. Susana: Vi ses i morgen. Matthew: Ja. Susana: Okay. Susana går hjem. Paul: Har du planer om at have sex med hende? Matthew: Nej, måske. Paul: Jeg synes ikke, at det er en god idé. Matthew: Hvorfor ikke? Hvad hvis jeg vil? Paul: Du er kun 16, du er ung, du er ikke dig selv, lige nu. Matthew: Jeg ved det ikke.

MatthewWhere stories live. Discover now