(7:22)

53 4 0
                                    

Hjemme: om aftenen: Beth: Jeg kan ikke lide, at Matthew er derude helt alene. Paul: skal vi lede efter ham? Beth: Ja, vi skal finde ham. Beth og Paul går ud for at lede efter Matthew. Beth: Paul, jeg tror, ​​at jeg ved, hvor Matthew er. Paul: okay, hvor? De går over til den gade, hvor Beth fandt Matthew. Paul kan høre, at der er nogen, der græder. Paul: Beth, jeg tror at jeg har fundet ham. De går derover for at se, hvem det er, og det er Matthew, som er blevet slået ned. Beth: åh nej, det er Matthew. Paul: Matthew, er du okay? Matthew besvimer pludselig. Beth: Paul, kan du ringe efter en ambulance. Paul ringer efter en ambulance, de ​​kommer og de ​​kører Matthew til hospitalet. på hospitalet: Beth og Paul venter i venteværelset, de venter på at høre, hvordan Matthew har det. en læge kommer til at tale med dem. Beth: Hvordan har han det? Læge: Han er blevet slået meget, men han trækker vejret, og han har mistet en masse blod, så når han vågner, kan han være svimmel. Beth: Tak. Paul: Kan vi se ham? Læge: Ja, selvfølgelig. Paul og Beth går ind til Matthew. Beth begynder at græde, da hun ser Matthew lægger i sengen, på hospitalet. Paul trøster hende. Beth: Det er min skyld, at han er her. Paul: Nej, det er ikke din skyld, du har hjulpet ham med så mange ting. Beth: men jeg vil gerne give ham et sted at bo. Paul: det ved jeg. Beth: men nu, måske vil han ikke bo hos os mere, han er så gal på mig. Paul: Det skal nok gå. Beth: han lægger der, og det er min skyld. Paul: Han skal nok vågne op. Beth: Jeg håber at du har ret. Beth går hen til Matthew og holder hans hånd. Beth: Matthew, jeg er virkelig ked af det. 2 dage efter: Matthew er stadig ikke vågnet op endnu. Beth er trist. Beth: Matthew, vågn op. Paul: Beth, han skal nok blive okay. Lægen kommer ind for at se, hvordan det går med Matthew. Beth: Hvordan har han det? Læge: Han har ikke brækket noget, er du hans mor? Beth: Nej, han bor bare hos mig og min mand. Pludselig, bevæger Matthew hans hånd. Beth: han bevæger sin hånd. Læge: Prøv at tale med ham. Paul: Matthew, kan du høre os? Pludselig vågner Matthew langsomt, han kigger op på Beth og Paul. Læge: Hej, kan du høre mig? Matthew: Hvor er jeg? Læge: Du er på hospitalet, hvordan har du det? Matthew: det gør ondt. Læge: Du er nødt til at slappe af i en uge, så bør du nok snart komme hjem igen. Matthew: hvis jeg får et hjem. Læge: Har du ikke et hjem? Matthew: Jeg ved ikke, om jeg har et hjem. Læge: Jeg er sikker på, at du har et hjem, du skal nok snart blive rask. Matthew: okay.

MatthewWhere stories live. Discover now