(74:88)

9 2 0
                                    

På skolen: Beth er henne på Matthew skole for at tale om, at de skal hjælpe Matthew med at være glad igen, hun vil gerne se hendes søn blive glad igen. Beth: Jeg vil virkelig gerne, se min søn blive glad igen. Lærer: Ja, det forstår jeg, men hvad kan vi gøre? Beth: Han har været igennem en masse, han kan ikke tage flere nederlag i hans liv lige nu. Lærer: Hvad har han gjort? Beth: Han drak sig fuld på en vigtig dag i familien, og han er virkelig trist over, at han gjorde det. Lærer: Vi vil prøve at hjælpe ham. Beth: Tak. Beth går hjem. Læreren går hen til Matthew, og fortæller ham, at hun vil tale med ham. Lærer: Kom med mig, vi har brug for at snakke. Matthew: Okay. Matthew går med læreren, ind på lærerværelset. Lærer: Din mor var her, for at tale med mig. Matthew: Hvad sagde hun? Lærer: At du ikke er glad, og her på skolen, hjælper vi hinanden, din mor fortalte mig, at du har drukket. Matthew: Jeg har ikke problemer, jeg har kun drukket til en fest, jeg er ikke alkoholiker, hvis det er det du tror lige nu. Lærer: Jeg er her bare, for at hjælpe dig. Matthew: Det ved jeg, jeg valgte at gå på denne her skole, fordi at jeg kan lide at hjælpe folk, men det er mig, der skal hjælpes. Lærer: Vi hjælper dig. Matthew: Tak. Senere: Hjemme: Matthew er sur på hans mor. Matthew: Mor, hvordan kunne du. Beth: Kunne hvad? Matthew: Du sagde til min lærer, at jeg har drukket. Beth: Fordi at de har brug for at hjælpe dig. Matthew: Jeg vil ikke have at min lærer skullle vide det, og nu er jeg mere trist, end jeg var før, mange tak. Beth: Jeg er ked af det. Matthew: Nu tror min lærer, at jeg er alkoholiker, jeg er ikke alkoholiker. Matthew går ind på sit værelse. Paul: Lad mig tale med ham. Paul går ind til Matthew, for at snakke. Paul: Hej. Matthew: Hvad vil du? Paul: Jeg vil gerne se dig være glad igen. Matthew: Jeg er ked af det, det er et meget hårdt år for mig. Paul: Ja, livet er svært er nogle gange. Matthew: Det ville jeg ønske, at det ikke var.

MatthewWhere stories live. Discover now