(110:110)

18 2 0
                                    

Jackie: Mor, far, vi glemte Andrew. Beth: Er han stadig inde i huset? Jackie: Ja. Matthew: Jeg går ind og får ham ud. Paul: Nej, det er for farligt. Jackie: Vi har ikke lyst til at miste dig. Matthew: I mister mig ikke, lad mig nu gå ind og få min lillebror ud. Beth: Vær forsigtig, vi elsker dig. Matthew: Jeg elsker også jer. Matthew skynder sig at gå ind i huset efter sin lillebror. Matthew: Andrew, hvor er du? Andrew: Matthew, jeg er her, jeg er bange. Matthew: Kom her, lad os komme ud herfra. De skynder sig at komme ud af huset. De kommer heldigvis sikkert ud af huset. Beth: Er du okay? Andrew: Ja, mor. Matthew: Vi har det fint. Paul: Det er godt, at i begge to er okay, det er min skyld, at huset brænder, jeg glemte at jeg var ved at lave mad, jeg er ked af det. Matthew: Det er ikke din skyld, far. Paul: Tak. Jackie begynder at græde, Matthew trøster hende. Jackie: Huset brænder. Matthew: Men vi er alle okay. Jackie: Ja, men alt skal nok blive okay, ikke? Matthew græder. Matthew: Det er jeg ikke sikker på, ikke denne gang. Jackie og Matthew trøster hinanden. Matthew: Nu er vi hjemløse, hvor skal vi bo? Jackie: Det ved jeg ikke, men du har ret, hvor skal nu bo? Nick og Rose kommer hjem, de går hen til familien Bright. Rose: Hvad er der sket? Paris: Deres hus brænder. Matthew: Vi har ikke et hjem længere, vi er hjemløse. Rose: I kan alle bo hos os. Beth: Tak, men er der nok plads til os i dit hjem? Rose: Ja, der er plads til alle jer. Paul: Det er godt. Matthew: Det vil tage lang tid, før huset er genopbygget igen. Beth: Ja, men vi skal bo hos familien Jones, i et stykke tid. Matthew: Okay. De er alle kede af det.

MatthewWhere stories live. Discover now