(52:66)

12 1 0
                                    

Det er morgen, og Beth sidder i køkkenet, hun venter på at de andre kommer ind i køkkenet, hun har noget at fortælle de andre i familien. Matthew, Jackie og Paul kommer ind i køkkenet. Beth: Hej, alle sammen, jeg har noget at fortælle jer. Jackie: Hvad vil du fortælle os? Beth: Vi skal på ferie, men det er ikke en almindelig ferie. Matthew: Hvad skal vi? Beth: Det er en ferie, der handler om at gøre noget godt for andre. Matthew: Okay. Paul: Vi skal flyve. Jackie: Hvor skal vi hen? Beth: Vi skal flyve til Danmark. Matthew: Jeg har aldrig været der før. Paul: flyvningen varer i 10 timer og 20 minutter. Matthew: Det er næsten en dag. Paul: Ja, vi skal pakke vores ting og komme afsted. Matthew: Før vi skal afsked, skal jeg lige ringe til Susana. Matthew ringer til Susana. Susana tager hendes telefon. Susana: Ja. Matthew: Det er mig. Susana: Hej. Matthew: Jeg ringer for at fortælle dig, at jeg skal på ferie med min familie. Susana: Okay, jeg kommer til at savne dig, lov mig, at du ringer til mig. Matthew: Eller du kan ringe til mig? Susana: Ja, det kan jeg. Matthew: Okay. De pakker alle deres ting og køre hen til flyet. Beth, Paul, Matthew, Jackie og Andrew, flyver fra New York til Danmark. Efter 10 timer, lander flyet endelig i Danmark. Matthew: Mor, hvor længe skal vi være her? Beth: Vi skal være her i en uge. Matthew: Okay. De går ind og henter to nøgler til deres hotel værelser. Jackie: Mor, hvor skal jeg sove? Beth: Vi skal sove på det samme værelse, Matthew og Andrew skal sove i det samme værelse som far. Jackie: Okay. Paul: Matthew, du bliver nødt til at hjælpe mig, hvis Andrew pludselig græder om natten, mens vi er her. Matthew: Okay, jeg skal nok hjælpe dig. Paul: Tak. Matthew: Tror du at det vil blive en god ferie for mig? Paul: Ja, selvfølgelig, du vil sandsynligvis lære noget nyt. Matthew: Ja, det er jeg sikker på.

MatthewWhere stories live. Discover now