(92:110)

9 1 0
                                    

Det er morgen, Matthew og hans familie sidder i køkkenet og snakker. Beth: Du dufter godt. Matthew: Tak. Paul: Hvem dufter du godt for? Matthew: Jeg er bare glad i dag. Beth: Det er godt, at du er glad. Matthew: Ja, jeg har brug for at være glad, ikke ligesom sidste år, da jeg var ked af det. Jackie: Er du forelsket i Susana? Matthew: Nej, det er jeg ikke. Jackie: Det er godt. Matthew: Ja, det er. Senere: i fitness: Matthew og Paris møder hinanden igen i fitness. Matthew: Hej, du er her igen. Paris: Ja, jeg er her. Matthew: Er du virkelig her for at træne? Paris: Ja, og jeg ville være sikker på, at jeg kunne snakke med dig igen. Matthew: Hvorfor? Paris: Jeg ved ikke rigtig hvorfor. Matthew og Paris smiler til hinanden. Paris: Har du lyst til at komme med mig hjem? Matthew: Ja, okay. De kører hen til Paris's hjem. Hos Paris's hjem: Paris: Du synes sikkert, at det er underligt, at du er er i mit hjem. Matthew: Nej, det er fint. Paris: Okay, vil du gerne have noget at drikke? Matthew: Ja, vand. Paris: Okay. Paris giver Matthew et glas vand. Matthew: Tak, hvor er dine forældre? Paris: De er på ferie, det er derfor at jeg er hjemme hos dig og din familie så meget, fordi at mine forældre kender din mor og far. Matthew: Det er fint, hvornår kommer de hjem? Paris: Omkring en uge. Matthew: Okay. Matthæus og Paris snakker sammen, indtil det bliver aften. Matthew: Åh, nej, jeg skulle have været hjemme nu. Paris: Kan du ikke ringe hjem? Matthew ringer til sin mor. Beth: Ja. Matthew: Det er mig, Matthew. Beth: Hvor er du? Matthew: Jeg er sammen med en ven. Beth: Okay, sover du der? Matthew: Ja, det gør jeg. Beth: Okay. Paris: Hvad sagde din mor? Matthew: Jeg fortalte min mor, at jeg sover her. Paris: Okay. Matthew sover i Paris's hjem, men der sker ikke noget.

MatthewWhere stories live. Discover now