(70:88)

9 1 0
                                    

Hjemme: Beth: Hej, Matthew, nu skal vi fejre, at du er hjemme igen, og din fødselsdag. Matthew: Tak, mor. Paul: Vi håber, at vi kan få dig til at smile igen. Matthew: Tak, far, men det vil formentlig blive svært. Paul: Det må du ikke sige, vi elsker dig. Matthew nyder ikke, at de fejrer, at han er kommet hjem igen, pludselig går han ind på sit værelse. Jackie: Han er meget ked af det. Beth: Jeg skal nok snakke med ham. Beth går ind til Matthew. Beth: Hey, vi skal snakke. Matthew kigger trist ned, Beth sætter sig ved siden af ​​ham. Beth: Er du stadig meget ked af det? Matthew: Ja, jeg fortjener ikke en velkommen hjem fest. Beth: Jo, du gør. Matthew: Jeg ved ikke, om jeg nogensinde vil blive glad igen. Beth: Selvfølgelig vil du blive glad igen, du er bare nødt til at finde dig selv igen. Matthew: Hvordan kan jeg gøre det? Beth: Husk på, at du har mig, din far, dine søskende, og dine venner, vi er her alle for dig. Matthew: Men du og far har ikke tillid til mig længere. Beth: Vi stoler på dig, alt skal nok blive okay igen, ligesom det var før. Matthew: Virkelig? Beth: Ja, selvfølgelig, hvornår starter du på den nye skole? Matthew: I næste uge. Beth: Det er godt, jeg går ind i køkkenet, hvis du har brug for at tale med mig eller far, kan du altid komme og tale med en af ​​os. Matthew: Det ved jeg. Pludselig kommer Andrew ind på værelset, han går hen til Matthew. Andrew: Matthew. Matthew: Hej, Andrew. Andrew: For dig. Matthew: Tak, jeg er her også for dig.

MatthewWhere stories live. Discover now