(115:132)

6 2 0
                                    

Det er gået endnu en uge, 2 ugers ferien fra skolen er ved at være slut. Susana ringer til Paris. Paris: Ja, det er Paris. Susana: Det er Susana, er du sikker på, at alt er klar til den familien Bright? Paris: Ja, alt er snart klar. Matthew: Hvad er klar? Hvem snakker du med? Paris: Det kan jeg ikke fortælle dig endnu. Matthew: Fint, bare bliv med ignorerer mig, det er du så god til. Paris: Undskyld. Matthew: Det er okay. Paris: Jeg skal mødes med Susana og de andre, vi ses senere. Matthew: Okay. Paris mødes med Susana, James, Emily og Cody på skolen. På skolen: James: Er alt klar til familien Bright familien? Paris: Ja, lad os gå hjem til mig, og vise familien Bright vores gave til dem. Susana: Ja, de bliver så glade. Emily: Ja, det håber jeg. Cody: Selvfølgelig bliver de glade for det. Senere: Hjemme: Paris: Beth, Paul, Matthew, Jackie, Andrew, kom med os. Matthew: Hvor skal vi hen? James: Kom med os. Paul: Hvad sker der? Emily: Det får du at se. Beth: Okay, men det er Matthew's 4 års adoption dag, vi skal til at fejre det. Cody: Det kan i stadig gøre. Beth: Okay. Paris: Vi skal køre lidt. Paul: Okay. De går ud i bilen, Beth, Paul, Matthew, Jackie og Andrew for bind for øjnene, indtil de kommer over til deres gave. Paris: Vi er her, i må kigge nu. De tager deres blind af og kigger overrasket. Jackie: Er det vores? Paris: Ja. Matthew: Det er et nyt hus. Beth: Ja, det er. Paul: Er det virkelig vores nye hus? James: Ja, det er. Beth: Mange tak. Paris: Vi ville bare hjælpe jer. Beth: Det er så sødt, af jer alle. Paul: Vi må hellere se at få vores ting ind i det nye hus. Beth: Ja, det er vi nødt til. De pakker alle deres ting hos familien Jones, og derefter flytter familien Bright endelig ind i deres nye hus. Og så skal de fejre det, og de skal fejrer, at Matthew har været adopteret i 4 år.

MatthewWhere stories live. Discover now