(58:66)

12 1 0
                                    

Næste dag: på skolen: Matthew og Susana går hen til hinanden, giver de hinanden et knus. Susana: Jeg har savnet dig. Matthew: Jeg har også savnet dig, jeg er ked af, at jeg ikke nåede at ringe til dig. Susana: Det er okay, du er hjemme igen. Matthew: Ja. De kysser hinanden. Beth kommer hen på skolen for at tale med Matthew. Susana: Der er din mor. Matthew: Ja, jeg har brug for at snakke med hende. Matthew går hen til sin mor. Matthew: Mor, hvad laver du her? Beth: Jeg kommer for at hente dig og din søster. Matthew: Mor, jeg har lige fået mit kørekort, jeg vil gerne have en bil. Beth: Ja, det ved jeg godt, at du vil, dig og far kan tage ud og lede efter en bil til dig. Matthew: Tak, mor. Senere: Matthew og hans far Paul er ude at lede efter en bil til Matthew. Paul: Hvad med den der? Matthew: Nej, far, ikke den, jeg vil have en sort bil. De kommer pludselig hen til en bil, som Matthew kan lide. Matthew: Jeg vil have den bil, den er perfekt. Paul: Okay, vi køber den, men du må love mig, at du passer godt på den. Matthew: Det lover jeg. Paul: Okay. Paul køber bilen til Matthew. Endelig har Matthew fået en bil. Senere: Hjemme: Beth: Fandt du den rigtige bil? Matthew: Ja, vil du se den? Beth: Ja, hvorfor ikke. Matthew: Okay, kom med mig. De går ud for at se Matthew's nye bil. Beth: Wow, den er smuk. Matthew: Ja, jeg kan lide den. De går indenfor igen.

MatthewWhere stories live. Discover now