(27:44)

26 3 0
                                    

Socialrådgiverne kontakter Beth og Paul i deres hjem. og de vil tale om, hvad de skal gøre med Matthew, nu hvor han har boet hos Paul og Beth i 1 år. Beth: Jeg håber virkelig, at Matthew kan fortsætte med at bo her hos os. Paul: Ja, vi er virkelig glade for, at han er her hos os. Beth: men hvad er muligheden for, at han kan stadig kan bo hos os? Josh: Hvis han vil fortsætte med at bo her, er i nødt til at tænke på, hvordan han kan bo her. Beth: Men hvad kan vi gøre? Josh: Har du tænkt over noget? Beth: Ja, vi har tænkt på at adoptere ham. Paul: Hvis vi adoptere ham, kan han så blive her hos os? Josh: Ja, det er en af ​​de muligheder, vi kan give jer, hvis i gerne vil have at Matthew skal bo her. Beth: Paul, jeg vil gerne adoptere Matthew. Paul: Også mig, han fortjener et hjem og en familie. Beth: Jeg vil fortælle ham det. Beth går ind til Matthew, for at fortælle ham, at de har brug for at snakke. Matthew kommer ind i køkkenet. Josh: Hej Matthew. Matthew: Hej. Beth: Matthew, vi skal tale om, hvad vil du sige, hvis du kunne bo her længere? Matthew: Jeg vil gerne bo her. Paul: Hun mener, at hvis du vil bo her meget længere? Matthew: Ja. Beth: Vi har tænkt på at du skal bo her hos os, og vi vil gerne have at du skal blive i vores familie. Matthew: Hvad betyder det? Beth: Det betyder, at mig og Paul vil adoptere dig. Matthew får tårer i hans øjne. Matthew: hvad betyder det? Paul: det betyder, at vi bliver dine forældre. Matthew: Ja, det vil jeg godt. de skriver under på adoptions papirerne sammen med socialrådgiverne, og Matthew bliver endelig Beth og Paul's adoptivbarn. senere: om aftenen: Beth kommer for at sige godnat til Matthew. Beth: Hej, kan du sove godt? Matthew: Ja, må jeg spørge dig om noget. Beth: Ja, du må. Matthew: Nu, hvor du er min adoptivs mor, jeg ved godt at du ikke er min rigtige mor, men må jeg gerne kalde dig for min mor? Beth: Ja, hvis du vil. Matthew: Jeg vil. Beth: godnat, sov godt. Matthew: Godnat. Beth går ind i hendes soveværelse. Paul: Jeg vil gerne sige godnat til Matthew. Beth: okay. Paul går ind til Matthew, og sætter sig ved siden af hans seng, Matthew sover ikke endnu. Paul: Hej. Matthew: Hej. Paul: Jeg kommer for at sige godnat til dig. Matthew: godnat, må jeg spørge dig om noget. Paul: Ja, du må. Matthew: Nu, hvor du og Beth har adopteret mig, jeg ved godt at du ikke er min rigtige far, men er det okay, hvis jeg kalder dig for min far? Paul: Det er helt okay, godnat, sov godt. Matthew: Godnat. Paul går ind Beth. Paul: Matthew vil gerne kalde mig for hans far. Beth: Han vil gerne kalde mig for hans mor. Paul: Det er godt, vi er hans adoptivs forældre nu. Beth: Ja, det er vi.

MatthewDonde viven las historias. Descúbrelo ahora