(109:110)

12 2 0
                                    

Det er morgen: Matthew snakker med sin mor. Beth: Hej, hvad tænker du på? Matthew: Jeg tænker på mange ting. Beth: Okay. Matthew: Jeg har tænkt mig at gå over til Paris, for at hænge ud sammen med hende. Beth: Okay, vær forsigtig. Matthew: Okay, mor. Matthew går hen til Paris for at hænge ud med hende. Hos Paris's hjem: Matthew: Hej. Paris: Hej. Matthew: Hvordan har du det? Paris: Jeg har det fint. Matthew: Det er jeg glad for. Paris: Jeg ved godt, at det vi gjorde var dumt. Matthew: Ja, men vi kan ikke ændre det. Paris: Har du talt med Susana? Matthew: Nej, ikke endnu. Paris: Du er nødt til at fortælle hende, hvad der skete mellem mig og dig. Matthew: Susana er den jaloux type, jeg vil ikke såre hende. Paris: Du skal stadig vælge den rigtige, det bliver mig eller Susana. Matthew: Ja, du har ret, jeg må fortælle Susana om hvad vi gjorde. Paris: Ja. Imellemtiden: Hjemme: Jackie hører musik på hendes værelse, Beth ser fjernsyn, Andrew leger med sit legetøj i stuen. Paul er ved at lave mad, pludselig skal han på toilettet, og han glemmer, at han er ved at lave mad til familien, og pludselig brænder det i køkkenet. Hos Paris's hjem: Matthew og Paris kan lugte en masse røg. Paris: Hvad er det for en lugt? Matthew kan også lugte det. Matthew: Det lugter som røg, hvor kommer det fra? Matthew og Paris går udenfor, så kan de se, at det er hans families hus, der brænder. Matthew: Åh nej, huset brænder. Brandfolkene er kommet til at slukke branden, men det er ikke så let. Matthew: Paris, min familie er derinde. Paris: Er de okay? Matthew: Det ved jeg ikke. Matthew begynder at græde, Paris trøster ham. Paris: Det skal nok gå. Beth, Paul og Jackie kommer pludselig ud af huset. Matthew: Mor, far, Jackie, er i okay? Paul: Vi har det fint. Matthew giver hans familie et knus. Matthew: Hvor er Andrew?

MatthewWhere stories live. Discover now