(112:132)

12 2 0
                                    

Næste dag: På skolen: Paris går hen til Susana, for at tale med hende. Paris: Hej. Susana: Hej. Paris: Du er sikkert vred på mig på grund af det, jeg gjorde med Matthew. Susana: Det er okay. Paris: Min bedste ven er her, du er nødt til at møde ham. Susana: Okay. Paris: Cody, jeg er her. Cody kommer hen til dem. Cody: Hej, hvem er det? Paris: Det er Susana. Cody: Hej, jeg er Cody. Susana: Hej, hyggeligt at møde dig. Matthew kommer og ser, at Susana og Paris snakker med Cody, han bliver sur på dem. Paris: Der er Matthew, han er min ven. Susana: Han er også min ven. De går hen til Matthew. Paris: Hej, Matthew. Matthew: Hej. Paris: Hvad er der galt? Matthew: Ingenting. Paris: Det her er min bedste ven Cody. Cody: Hej. Matthew: Hej, mit navn er Matthew. Cody: Godt at møde dig. Matthew: Tak. Cody: Susana, hvad skal du lave senere? Susana: Jeg har ingen planer, hvorfor? Cody: Vil du gå ud med mig, på en date? Susana: Ja, jeg vil gerne give det en chance. Cody: Tak. De går og snakker sammen. Paris: De ser så søde ud sammen. Matthew: Ja, og jeg vil snart tage et valg, om den, som jeg gerne vil være sammen med. Paris: Det er godt. Senere: Hjemme: Matthew er sur, fordi at han ikke føler sig hjemme hos familien Jones's hjem. Paul: Hvad er der galt? Matthew: Jeg er sur, fordi at vi ikke kan gøre, hvad vi vil, i dette hus. Paul: Det er fordi, at vi ikke ejer dette hus, vi er kun her, indtil vores hus er genopbygget. Matthew: Men det tager flere år. Paul: Det ved jeg. Matthew går ind på sit værelse. Beth: Jeg vil tale med ham. Beth går ind for at tale med Matthew. Beth: Hør her, jeg ved godt, at du ikke føler dig hjemme her, jeg føler, at vi ikke hører til her, men vi skal være her et stykke tid. Matthew: Jeg ville ønske, at vi kunne have vores eget hus, igen. Beth: Også mig.

MatthewDonde viven las historias. Descúbrelo ahora