(20:22)

28 3 0
                                    

Matthew: Nej, jeg har det ikke så godt, min albue gør ondt. Beth: Din albue bløder, vi må hellere få en læge til at undersøge dig. De kører til hospitalet. På hospitalet: Lægen taler med Matthew. Læge: Hvordan har du det? Matthew: Jeg har det ikke så godt. Læge: Lad mig se hvad jeg kan gøre. Lægen undersøger Matthew, men der er ikke noget galt med ham. Læge: Din albue er ikke brækket, men det skal nok blive bedre om et par dage. Lægen giver Matthew forbinding på hans albue. Matthew: Tak, det gør lidt ondt, fordi jeg har været på gaden i et par måneder, og jeg faldt. Læge: Du er ikke syg, det er en god ting, du er bare nødt til tage hjem og slappe af, alt skal nok blive godt. Matthew: Tak. Matthew går hen til Paul og Beth. Beth: Du kommer med os, tilbage til vores hjem. Matthew: Tak, jeg har virkelig brug for at tage et bad. Paul: Du kan tage et bad, når vi kommer hjem. Matthew: Tak. de kører hjem. i hjemmet: Matthew tager et bad og tager rent tøj på. bagefter: Matthew går ind på sit værelse, han har savnet at sove i en almindelig seng, han sidder på sin seng, og Beth banker på hans dør og går ind på hans værelse for at tale med ham, hun sætter sig ned ved siden af ​​ham. Beth: Det er godt, at du er tilbage. Matthew: Tak, jeg har savnet det her værelse, det har virkelig været et hårdt år for mig. Beth: Ja, det ved jeg godt, men du skal ikke være ked af det. Matthew: Og du ved stadig ikke, om jeg kan bo her eller ikke? Beth: det er rigtigt, men jeg håber, at du kan bo her, denne her gang, er der ikke nogen, der for lov til at tage dig væk herfra. Matthew: Tak, det betyder meget for mig.

MatthewWhere stories live. Discover now