(49:66)

11 1 0
                                    

Det er morgen, og Matthew sidder i køkkenet, han spiser morgenmad. Beth kommer ind i køkkenet, hun vil tale med Matthew. Beth: Jeg vil gerne tale med dig. Matthew: Om hvad? Beth: Der er to dage til, at det et år siden at du blev adopteret. Matthew: Er der allerede gået et år? Beth: Ja, det er gået så hurtigt. Matthew: Ja. Paul og Jackie kommer ind i køkkenet. Beth: Det er godt, at i to er her, der er noget, vi skal tale om. Jackie: Hvad skal vi tale om? Beth: Om et par dage, er det Matthews et års adoptions dag. Paul: Ja, det er rigtigt, og vi bør fejre det. Beth: Ja, og jeg tænkte, at vi kunne have en fest i vores have, og Matthew kan invitere sine venner. Matthew: Hvilke venner? Beth: Dine venner fra skolen? Matthew: Jeg har ikke så mange venner fra skolen. Paul: Hvad med Susana og James? Matthew: Tror du, at jeg vil invitere James, efter hvad han gjorde mod mig? Beth: Jeg synes, at du skal give ham en chance og se hvad der sker. Matthew: Jeg vil invitere Susana. Jackie: Ja, det er klart, hun er din kæreste. Matthew: Ja, Susana er min kæreste. Matthew: Hvem skal inviteres med, til min adoption fest? Beth: Det bør kun være for familien og nogle af dine venner. Matthew: Okay. Næste dag: I skolen: Susana går hen til Matthew. Susana: Hej. Matthew: Hej. De kysser hinanden på munden. Matthew: Jeg vil gerne invitere dig til min et års adoptions dag, det er i morgen. Susana: Okay, jeg vil gerne komme, men hvad med min bror? Matthew: Jeg ved det ikke, jeg er ikke venner med ham længere. Susana: Det er hans egen skyld, men jeg hader at se at du uvenner med ham. Matthew: Men jeg kan godt lide dig. Susana: Jeg kan lide alt ved dig. Matthew: Jeg skal lige ringe til en person. Susana: Okay. Matthew: Jeg vil se dig i morgen til festen. Susana: Ja, jeg ser dig til festen. Matthew går ud og riger til sin onkel. Matthew: Hej, Onkel Anthony, dette er Matthew. Anthony: Hej, det er lang tid siden. Matthew: Jeg vil bare fortælle dig, at i morgen, har jeg været adopteret i et år, og jeg skal fejrer det, og du er inviteret til min fest. Anthony: Okay, tak, jeg kommer. Matthew: Det lyder godt.

MatthewWhere stories live. Discover now