(80:88)

43 2 0
                                    

Det er morgen: Matthew er stadig på hospitalet, han er kommet mere op at sidde i sin seng, han snakker med sin far. Matthew: far, hvor er min bil? Paul: En af rednings folkene har sendt din bil til autoværkstedet, så de kan ordne den. Matthew hoster lidt. Lægen kommer ind for at se til Matthew. Læge: Hej. Matthew: Hej. Lægen undersøger Matthew's vejrtrækning og syn. Matthew føler sig dårlig, da hans syn skal undersøges, han går i panik. Læge: Bare rolig, jeg er her for at hjælpe dig. Matthew bliver lidt roligere. Læge: Træk vejret, stille og roligt, det skal nok blive okay. Matthew: Tak. Læge: Hvordan har du det? Matthew: Jeg er meget træt. Læge: Du har sikkert brug for at sove lidt. Matthew: Måske. Senere: Matthew har sovet lidt, han vågner op, Jackie er hos ham. Matthew: Hej, Jackie. Jackie: Hej, jeg har fortalt Susana om din bilulykke. Matthew: Hvad sagde hun? Jackie: Hun vil gerne besøge dig. Matthew: Okay, hvornår kommer hun? Jackie: Det ved jeg ikke. Pludselig er der en, der kommer ind, og går over til Matthew, som han har savnet. Susana: Hej, hvordan går det? Matthew: Hej, jeg har det ikke så godt. Susana: Jeg hørte om din bilulykke. Matthew: Jeg ville tale med dig, jeg fik det pludselig dårligt, da jeg var på vej over til dig. Susana: Det er okay, vi kan snakke nu. Matthew: Nej, jeg har det ikke så godt. Susana: Jeg håber, at du snart får det bedre. Matthew: Tak. Susana går hjem. Lægen taler med Beth og Paul. Læge: Jeg tror at Matthew er deprimeret. Paul: Det ved vi allerede, og han får hjælp, på hans skole. Læge: Han gik i panik, da jeg var ved at undersøge ham. Paul: Det er på grund af det, som der lige er sket. Læge: Ja. Beth: Han har været deprimeret i lang tid, og han fortalte mig, at han endelig var ved at få det bedre, før bilulykken. Læge: Okay.

MatthewWhere stories live. Discover now