Næste dag: Beth og Paul sidder i køkkenet. Matthew er ved at gå ind i køkkenet, men han overhører Beth og Paul's samtale, han står og lytter. Beth: Jeg ved ikke, hvad mere vi kan gøre for Matthew. Paul: Vi har prøvet alt, for at han skal blive glad igen. Beth: Ja, men måske skal vi bare lade ham være, som han er, han skal blive glad igen. Paul: Ja, vi kan forsøge. Beth: Ja, vi kan prøve og se hvad der sker. Paul: Det er en god idé. Matthew kommer ind i køkkenet. Matthew: Hej. Beth: Hej. Matthew: Jeg er nød til at gå i skole. Paul: Okay. På skolen: Matthew's lærer kommer hen til ham, for at tale med ham. Lærer: Hej, kan vi tale? Matthew: Ja. Lærer: Jeg ved godt, hvad dit problem er, jeg tror, at du er deprimeret. Matthew: Men hvad kan jeg gøre? Lærer: Kom med mig, du har brug for at snakke med en lærer, der kan give dig, den rette hjælp. Matthew: Okay. De går ind til en hjælp depression lærer, der hjælper folk med depression. Hos hjælp depression læreren: hjælp depression lærer: Vil du tale om dit problem? hvad er dit navn? Matthew: Matthew. hjælp depression lærer: okay, fortæl mig om dit problem. Matthew: Det begyndte, da jeg løj overfor min familie, jeg skulle være sammen med min familie den dag, det var en vigtig dag for min lillesøster, men jeg sneg mig ud af huset over til min ex kæreste og jeg drak, og mine forældre og min søster bleve vrede på mig, og så kørte jeg væk i min bil, jeg kunne ikke klare, at jeg havde lavet en rigtig stor fejl overfor min familie. hjælp depression lærer: Kom du så tilbage til din familie? Matthew: Ja, efter 2 måneder, jeg var ked af det, og det har jeg været i lang tid, jeg er træt af at være ked af det hele tiden, jeg vil gerne være glad igen, men jeg ved ikke hvordan.
YOU ARE READING
Matthew
Non-FictionDet er en historie om en fattig og hjemløs dreng, en dag finder en kvinde ham på gaden, og hun vil gerne hjælpe ham og hun vil gerne give ham et sted, hvor han kan bo og kalde for sit hjem, men det er ikke altid let.