(113:132)

11 2 0
                                    

På skolen: Paris og Susana snakker sammen. Paris: Hej, hvordan gik det på din date med Cody? Susana: Det gik godt. Paris: Det er godt. Susana: Ja, er Matthew stadig ked af det? Paris: Ja, hans familie føler sig ikke hjemme i mit hjem, jeg ville gerne gøre noget for at hjælpe ham og hans familie. Susana: Også mig. Paris: Jeg har en idé til, hvordan vi kan hjælpe dem. Susana: Hvordan? Paris: Vi har brug for mere hjælp, Matthew og hans familie skal ikke vide, hvad vi laver. Susana: Okay. Paris: Vi kan snakke om det senere, Matthew kommer. Matthew går over til Paris og Susana. Matthew: Hej, hvad foregår der? Paris: Ingenting. Susana: Jeg har en aftale. Paris: Husk at vi skal mødes senere. Susana: Okay. Matthew: Hvad snakker dig og Susana om? Paris: Ingenting. Matthew: Kom nu, fortæl mig det? Paris: Nej, det kan jeg ikke. Matthew: Fint. Senere: Hjemme: Beth: Matthew, din lærer har sendt mig et brev, det står, at du har fri fra skolen i 2 uger. Matthew: Hvorfor? Beth: Der står ikke hvorfor. Matthew: Okay. Paris: Jeg har også fri fra skole i 2 uger, men jeg har aftaler med Susana, James, Emily og Cody i 2 uger. Paul: Hvad med Matthew? Paris: Han er ikke inviteret. Matthew bliver sur over det. Matthew: Fint, jeg skal nok klare mig selv, i 2 uger. Paris: Undskyld.

MatthewWhere stories live. Discover now