(108:110)

22 2 0
                                    

Senere: Beth, Paul og Jackie kommer hjem. Beth: Hej, Matthew, er du klar til at snakke med os? Matthew: Ja. Beth, Paul og Matthew går ind på hans værelse for at snakke. Matthew: Mor, far, jeg ved godt, at i er sure på mig, fordi at jeg havde sex med Paris. Beth: Jeg kan ikke tro, at du havde sex med hende. Matthew: Men det har jeg. Paul: Paul: Vi er skuffede over det, som du har gjort. Matthew: Jeg er ked af det, men jeg kan ikke ændre det, det er allerede sket Beth: Har du brugt beskyttelse? Matthew: Ja, jeg havde en kondom på, der er ikke sket noget, må jeg se Paris igen? Beth: Nej, jeg er ked af det, ikke endnu. Matthew: Jeg kan ikke lide, at jeg ikke må se hende. Paul: Men det er sådan, det er. Næste dag: På skolen: Paris er trist, Matthew kommer, han går hen til Paris. Matthew giver Paris et knus, Susana ser det, hun bliver sur. Matthew: Hvad er der galt? Paris: Jeg er ked af det, fordi at jeg ikke må hænge ud med dig. Matthew: Men jeg vil gerne hænge ud med dig. Paris: Jeg vil også gerne hænge ud, sammen med dig. Pludselig kommer Rose og Nick hen på skolen, de snakker med en lærer. Rose: Hej, Paris. Paris: Hej, mor. Nick kan se, at Matthew er sammen med hende. Nick: Hvad laver han her? Paris: Han går i skole her. Matthew: Jeg må hellere gå, et andet sted hen. Paris: Okay. Senere: Hjemme: Matthew er trist, han tænker på Paris. Beth: Hvad er der galt? Matthew: Jeg savner Paris, jeg vil gerne hænge ud sammen med hende igen, må jeg ikke nok hænge ud med hende igen? Beth: Okay, du må godt hænge ud sammen med hende igen. Matthew: Tak. Hos Paris's hjem: Paris: Jeg savner Matthew, må jeg ikke nok hænge ud sammen med ham igen? Rose: Okay. Paris: Jeg kan godt lide ham, han er min ven. Nick: Han er et godt menneske. Paris: Ja, det er han. Rose: Vi vil gerne give ham en ny chance. Paris: Tak.

MatthewWhere stories live. Discover now