(66:66)

12 1 0
                                    

Hjemme: Matthew's familie venter på ham. James kommer endelig ind med Matthew, der har drukket for mange øl. Beth: Hvad er der sket? James: Han har drukket. Paul: Hvad? James: Jeg fulgte ham hjem. Beth: Tak. James går hjem igen. Beth: Lad os få ham i seng, vi skal have en lang snak med Matthew i morgen. Det er morgen: Matthew vågner, han har hovedpine, han går ud i køkkenet, hans familie ser ikke glade ud. Matthew: Mit hoved gør ondt, hvad der skete med mig? Beth: James fulgte dig hjem, du var beruset. Matthew: Det kan jeg ikke huske. Beth: Matthew, jeg kan ikke tro, at du kom hjem beruset. Paul: Du har løjet for os. Matthew: Det er jeg ked af. Jackie: Du tænkte ikke engang på mig, og min vigtige dag, i stedet for, gik du over til din kæreste, og drak. Matthew: Det er jeg virkelig ked af. Jackie: Jeg kan ikke stole på dig, jeg troede, at jeg var vigtig for dig. Matthew: Du er vigtig. Jackie går ind på sit værelse, hun er ked af det. Paul: Vi er skuffet over dig. Matthew er trist. Matthew: Ja, jeg var dum, og jeg løj, for at se min kæreste. Beth: Gå i skole og kør lige hjem, vi er ikke færdige med at tale om det her. Matthew: Okay. Matthew kører i skole. På skolen: Matthew er trist, Susana går hen til ham. Susana: Hvordan har du det? Matthew: Ikke så godt, min er familie skuffet over mig, jeg har mistet deres tillid forevigt, den kvinde, der fandt mig på gaden og gav mig et hjem, hun er skuffet over mig. Susana: De elsker dig, de er stadig din familie. Matthew: Ja, men jeg har ødelagt det for mig selv. Susana: Sig ikke det. Matthew: Alt er ødelagt, jeg tror ikke, at jeg ikke kan bo hos dem. Susana: Hvorfor ikke? de er din familie, og de elsker dig. Matthew: Det ved jeg, men jeg kan ikke blive der længere. Susana: Jeg synes, at du skal bo hos dem. Matthew: Susana, jeg ikke være sammen med dig mere. Susana: Slår du op med mig? Matthew: Ja, jeg er så ked af det, jeg har brug for at være alene. Susana: Okay. Senere: Ved middagen: Matthew er meget stille. Beth, Paul og Jackie kigger skuffet over på Matthew. Senere: Det er nat, alle sover, Matthew står op og pakker en taske med tøj, og så går han ud. Matthew står og kigger på huset. Matthew: Jeg er ked af det, men jeg er nødt til at komme væk, jeg kan ikke tage det længere. Matthew går hen til sin bil og kører væk, han er ked af det. Næste dag: Beth og Paul sidder i køkkenet. Jackie: Hej, mor og far, hvor er min storebror? Beth: Han kommer. Paul opdager, at Matthew's bil er væk. Paul: Hans bil er væk. Beth: Hvor er Matthew?

MatthewWhere stories live. Discover now