(3:22)

79 4 0
                                    

Matthew vågner op, og derefter går han ud i køkkenet, han er meget sulten, så han tager noget mad, men han forsøge ikke at stjæle det, men Paul ser ham. Paul: Hvad prøver du på? Matthew: Jeg prøver ikke på at gøre noget. Paul: men du forsøgte at stjæle mig og min kone's mad. Matthew: Nej, jeg er bare sulten. Paul: Jeg forstår ikke, hvorfor min kone er nødt til at hjælpe dig, du er en tyv, fra gaden. Beth kommer pludselig ind i køkkenet. Beth: Hvad sker der? Paul: Han forsøger at stjæle vores mad. Matthew: Nej, det gjorde jeg ikke, jeg er bare sulten. Beth: Jeg har givet ham tilladelse til at spise, når han er sulten. Matthew kigger ned, han er trist og så han løber ind på sit værelse. Beth: Se nu der, du gjorde ham ked af det, jeg har brug for at tale med ham. Beth går ind til Matthew på hans værelse. Beth: Er du okay? Matthew: Nej, ikke rigtig. Beth: Min mand er ikke så slem. Matthew: Men han har ret, jeg er en tyv. Beth: Nej, du er ikke, tror du, at du er det? Matthew: Måske, men din mand kan ikke lide mig. Beth: det er bare svært for ham at vænne sig til at du er her, og at jeg prøver på at hjælpe dig. Matthew: det er svært for mig, og hvordan vil du hjælpe mig, og vil jeg nogensinde lære alle de ting du vil lære mig? Beth: Ja, vi tager en dag ad gangen. Matthew: okay. senere: Beth: Hej. Matthew: Hej. Beth: er du sulten? Matthew: nej, ikke lige nu. Beth: Det er okay, men du har brug for at få dit eget tøj, så skal vi ud og købe noget tøj til dig, vil du komme med mig, så jeg kan købe nyt tøj til dig? Matthew: Ja. Beth tager Matthew med hende, ud for at købe noget tøj til ham. Beth kører hen til en tøjforretning. Beth: Vi er her. Matthew er lidt nervøs. Beth: Hvad er der galt? Matthew: ingenting, jeg er bare nervøs, jeg har aldrig været her før. Beth: Det skal nok gå, jeg vil hjælpe dig. Matthew: okay. Matthew går med Beth ind i tøjforretning for at købe nyt tøj. inde i butikken: Matthew finder en masse tøj, som han kan lide. En af Beth's venner ser hende og Matthew er ved at købe tøj til ham, så hun kommer over til Beth for at sige hej. Paige: Hej, Beth. Beth: Hej, Paige, det er lang tid siden, at vi har set hinanden. Paige: Ja, det er, hvordan har du det? Beth: Jeg har det fint, hvordan har du det? Paige: Jeg har det fint, min mand og mine børn har det godt, hvad laver du her? Beth: Jeg hjælper en dreng, der har brug for hjælp. Paige: Det er godt, at du hjælper ham. Beth: Ja, han har virkelig brug for det. Paige: Jeg er nødt til at gå, mine børn venter på mig. Beth: okay. Matthew går hen til Beth. Matthew: Hvem var det? Beth: Det var en af ​​mine venner, har du fundet noget tøj, som du kan lide? Matthew: Ja, det har jeg. De køber alt det tøj, Matthew har fundet, og han lærer at bruge penge. senere: de kører hjem igen. hjemme: aften: Beth går ind til Matthew, med alt hans nye tøj. Beth: Jeg håber du kan lide alt dit nye tøj. Matthew: Det håber jeg også. Matthew er stadig meget trist og forvirret. Matthew: Må jeg spørge dig om noget? Beth: Selvfølgelig. Matthew: Jeg vil bare vide, hvad kan jeg kalde dit hjem, fordi det ikke er mit hjem. Beth: Jeg ved det ikke, men lige nu er det her, hvor du bor, du må godt kalde det for dit hjem, hvis du vil det, men alt skal nok blive okay. Matthew: Hvad nu hvis det ikke bliver okay? Beth: Lad os nu se, hvordan det går. Matthew: okay. Beth siger godnat til Matthew.

MatthewWhere stories live. Discover now