(40:44)

17 2 0
                                    

Det er morgen, Paul og Beth er i køkkenet. Paul har netop talt med sin far i telefonen. Beth: hvornår vil din far komme og besøg os? Paul: Han kommer i dag. Beth: Okay, så vi har travlt. Paul: Ja. Matthew og Jackie kommer ind i køkkenet til Paul og Beth. Matthew: Mor, Far, hvad sker der? Paul: Min far kommer for at besøge os i dag. Matthew: Okay. Paul: Jeg håber bare, at han kan acceptere, at jeg har børn. Matthew: mors forældre acceptere os. Beth: Ja, det gør de, og jeg er sikker på, at fars far vil acceptere dig, Jackie og Andrew. Senere: Paul's far John kommer for at besøge Beth og Paul, og deres børn. det ringer på døren, Beth åbner døren. Beth:. Hej John, kom ind. John: Hej Beth. de går ind i stuen, børnene er på deres værelser. Paul: Hej far. John: Hej Paul. Paul: Far, må jeg spørge dig om noget? John: Ja, hvad vil du spørge mig om? Paul: Hvad ville du sige, hvis jeg havde børn? John: Har du børn? Paul: Ja, mig og Beth har tre børn, vi har to drenge og en pige. John: Okay, hvor er de nu? Beth: Jeg henter dem. Beth går ind for at sige til Matthew og Jackie, at de skal gå ind i stuen, hun tager også den lille Andrew med ind i stuen. John kigger på Matthew og Jackie. John: Er det dine børn? Paul: Ja, det er to af dem, Beth kommer med det tredje barn. Beth kommer endelig nd i stuen til resten af familien med lille Andrew. John kigger på den lille baby. John: En lille baby. Beth: Det her er Andrew, han er det nyeste medlem af familien. John: Han er virkelig sød. Beth: Ja, det er han. John: Hvad hedder de, dine to andre børn? Paul: Det her er Matthew, og det er Jackie. John: Hvordan kan du og Beth pludselig have tre børn? Paul: Vi har tre børn. John: Det kan ikke være rigtigt, fordi sidste gang jeg var her, var der ingen børn. Paul: Det er fordi. John: Fordi hvad? Beth: Fordi vi har adopteret en af dem. John: Har i adopteret et barn? Paul: Ja, vi har adopteret Matthew. Matthew og Jackie går ind på Matthew's værelse for at snakke. Matthew: Jeg tror ikke, at fars far kan lide os. Jackie: Hvad skal vi gøre ved det? Matthew: Jeg ved det ikke.

MatthewTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang