(73:88)

9 1 0
                                    

På skolen: Emily: Matthew? Matthew: Emily, går du i skole her? Emily: Ja, jeg vidste ikke, at du søgte ind på denne her skole. Matthew: Jeg er ikke den eneste, som du kender, her på skolen. Emily: Hvem? Matthew: Susana og James. Emily: Hvad med din lille søster? Matthew: Hun er stadig på vores gamle skole. Emily: Okay, er der noget galt? Matthew: Ja, jeg er ikke mig selv i øjeblikket, jeg slog op med Susana for 3 måneder siden. Emily: Er du ked af det? Matthew: Måske lidt, det er svært. Emily: Det skal nok gå, kan du stadig lide hende? Matthew: Det ved jeg ikke. Susana kan se, at Matthew og Emily snakker sammen, hun  bliver lidt ked af det, fordi at hun stadig har følelser for Matthew. Senere: Hjemme: Beth: Hvordan har du det på din nye skole? Matthew: Jeg har det fint. Paul: Er du stadig ikke glad? Matthew: Ikke endnu. Paul: Hvad er der galt? Matthew: Det handler om Susana. Beth: Kan du stadig lide hende? Matthew: Jeg ved ikke, om jeg kan lide hende. Næste dag: På skolen: Matthew og Susana går hen til hinanden for at snakke. Matthew: Hej. Susana: Hej. Matthew: Kan vi tale? Susana: Ja. Matthew: Jeg er så ked af, at jeg slog op med dig. Susana: Også mig, jeg kan stadig godt lide dig, kan du stadig lide mig? Matthew: Jeg ved det ikke, lige for tiden, om jeg stadig kan lide dig. Susana: Virkelig? Matthew: Ja, jeg er ked af det. Susana: Det er okay, jeg har det fint, men er du stadig ked af det? Matthew: Ja. Susana: Jeg håber, at du bliver glad. Matthew: Tak.

MatthewWhere stories live. Discover now