Дълго време се чудех как да събера всичко, което искам да ви кажа в една кратка бележка. Случиха се толкова много неща за тези две години. Всъщност ми се струват много повече от две години. За това време начинът ми на писане се подобри драстично, това се вижда съвсем ясно най-вече, когато сравня първите части от историята с последните. Вълнувах се за всяка една публикация, търсех информация за неща, за които не бях сигурна, търсех различни синоними, за да заменя някои думи и да направя описанията по-добри. Имах моменти на дълги паузи, оправдавах се с това, че нямам „муза” или мотивация, но истината е, че ако не седнеш да пишеш няма да напишеш нищо. Промених се и като човек, станах по-уверена в онлайн общуването, добих самочувствие, благодарение на милите ви думи.
Тази история е много, много ценна за мен – първата ми завършена, а и изобщо първата качена от мен тук. Започнах я в началото на 2019г. и я завършвам чак сега. Наистина ми отне много време, за което ви се извинявам, но не съжалявам, защото така имах повече моменти с вас, с героите и този въображаем свят. Често се връщам и препрочитам някоя от частите и ме наляга носталгия. Чета и коментарите ви и се смея, мотивирам се и сядам да пиша. Без подкрепата и милите ви думи вероятно никога нямаше да стигна до частта с благодарностите.
Запознах се с доста от вас и завързах приятелства. Наистина ми се иска нашата си общност да остане все така чиста и позитивна и все така лична. Благодаря ви ужасно много и съжалявам, ако съм ви разочаровала. Продължавам да се усъвършенствам и продължавам да опитвам да бъда по-добра. Надявам се тази история, макар и малко нескопосано написана, да е успяла да ви докосне и да остане в съзнанието ви поне за кратко. На мен ще ми липсва много, но това, че я завършвам не означава, че няма да се видим отново.
Благодаря за всички мили думи, за всички вотове, въпроси, споделено мнение и градивна критика. Благодаря!
Мануела
YOU ARE READING
САМО МОЙ /YOONMIN/
FanfictionДжимин вярваше, че е открил голямата любов. Готов на всичко, за да поддържа приказната си илюзия, той започна да губи себе си. Страхуваше се. Страхуваше се от границите на любовта и момента, в който тя изстива. Главни герои: Park Jimin (BTS) Min Yoo...