Юнги шофираше към дома, потънал в размишления. Думите на Йеджи не излизаха от главата му. Какво искаше да намекне тя? Какво знаеше Техюнг? Ами Джимин? Дори не можа да се зарадва на заминаването ѝ, сега, повече от всичко искаше отговори.
Замисли се за отношенията му с Джимин. Всичко висеше на косъм. Напоследък нещо заставаше между тях. Юнги предполагаше, че това е работата и дългите му отсъствия, но сега бе склонен да вярва, че не е нещо, а някой. Какво бе казал Джимин? Нещо за Техюнг. Беше казал, че се виждат. Прегърна го.
Юнги изпуфтя раздразнено и спря пред един цветарски магазин. Никой не можеше да му отмъкне Джимин. Никой!
Върна се в колата с голям букет рози. Кремави, като тези на първата им среща. Беше чиста случайност, че ги видя. Сега се чувстваше малко по-добре. Дали Техюнг правеше подаръци на Джимин? Как прекарваха времето си заедно? Колко често се виждаха? Нима Джимин криеше от него?
Започваше да се гневи, а дори не бе сигурен в предположенията си. Той предупреди Техюнг, даде му съвсем ясна забрана. Не можеше да издържи на напрежението. Това го побъркваше. Можеше да говори с Джимин. Щеше да му каже съвсем спокойно и равнодушно, че не харесва да се навърта около Техюнг. Нека Джимин го нарече ревнив, Юнги ще го понесе. Но това трябваше да спре още сега. Какви бяха? Приятели? Нещо повече?
Юнги удари по волана и клаксонът издаде сподавен звук.
- Мамка му!
Той прокара ръка през косата си и издиша бавно. Техюнг не беше по-добър от него! Не беше! Не можеха да се равняват по нищо. Юнги бе по-успешен, по-богат, по...
- Джимин не се интересува от пари - просъска той изнервено.
Проклетата Йеджи! Защо му бе наговорила тези неща? Разваляше всичко! А може би това целеше. Искаше да развали отношенията им и да го нарани. Но това нямаше да се случи.
Юнги паркира пред дома си и излезе от колата. Пое си дълбоко въздух и издиша накъсано. Мислите му крещяха. Контролът му се изплъзваше отново.
Студеният въздух малко по малко го успокои. Сега беше важно да зарадва Джимин и с това да го предразположи към разговор. Може би след секс? Джимин ставаше много откровен тогава. Трябваше да подходи правилно, всичко зависеше от действията му. Погледна към букета, това щеше да свърши работа.
YOU ARE READING
САМО МОЙ /YOONMIN/
FanfictionДжимин вярваше, че е открил голямата любов. Готов на всичко, за да поддържа приказната си илюзия, той започна да губи себе си. Страхуваше се. Страхуваше се от границите на любовта и момента, в който тя изстива. Главни герои: Park Jimin (BTS) Min Yoo...